    From: "Tomek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Aparat taki kombo, na kablu plus słuchawka przenośna
    Date: Tue, 15 Mar 2011 12:10:46 +0100

    Użytkownik "Jan" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ilcj6o$93a$1@news.task.gda.pl...
    > Szukam aparatu dla osoby starszej.
    > Nie chce ona biec w pośpiechu do telefonu,
    > więc przydałby się jej taki telefon ze słuchawką
    > przenośną. Jest jednak obawa, że kiedy prądu
    > zabraknie, telefon będzie bezużyteczny.
    > W związku z tym szukam sprzętu w takiej oto
    > konfiguracji.
    > 1. Aparat stacjonarny na kablu, działający
    > niezależnie od prądu w sieci 220V wyposażony
    > - moduł do obsługi słuchawek bezprzewodowych
    > zasilany z sieci,
    > - czytelne i wygodne klawisze,
    > - wyświetlacz numeru przychodzącego,
    > - pamięci, w tym książka telefoniczna na co
> [...]

    Kupiłem za jakieś grosze mamie coś takiego:
    http://topcom.pl/pl/komunikacja/product/40/dectporti
    folio2007xls33.html
    Bodaj w Media Markecie albo innym Electroworldzie.
    Zestaw jest ok, jedyny feler dla osoby słabowidzącej to ten sam klawisz do
    włączania i wyłączania rozmowy w słuchawce bezprzewodowej oraz bardzo
    cienkie moduły znaków na wyświelaczu (mam na myśli kreski, z których
    budowane są znaki na wyświetlaczu).
    Można je jeszcze kpić, zajrzyj na Ceneo.
    Tomek
    Ps. Widziałem komentarze na temat tego telefonu - głównie o niedziałającej
    słuchawce. Problem w tym, że to nie jest dodatkowa słuchawka a telefon
    stacjonarny jest bazą - słuchawka ma swoją bazę, która musi być podłączona
    do linii. Tak więc są to 2 pełnosprawne aparaty telefoniczne w zestawie (a
    nie baza z dwoma słuchawkami).