  • 11. Data: 2014-03-20 11:08:42
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 20. März 2014 11:04:38 UTC+1 schrieb pwz:

    > Mojemu synowi św. Mikołaj przyniósł pod choinkę Nikona Coolpix S31 (w
    >
    > komplecie z plecaczkiem). Takiego o:
    >
    > http://www.nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/co
    olpix/style/coolpix-s31

    > - są nawet różowe i in.
    >
    > I gdyby Mikołaj miał kupować jeszcze raz, to wybrałby tego samego.

    gdybym byl dzieckiem tez taki chcialbym miec.
    mysle ze to ciekawa propozycja.

    uzywek na prezent sie nie daje - takie propozycje wczesniej tez padly.

  • 12. Data: 2014-03-20 15:23:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > uzywek na prezent sie nie daje - takie propozycje wczesniej tez padly.

    A dlaczego?
    --
    TA

  • 13. Data: 2014-03-20 15:33:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 20. März 2014 15:23:02 UTC+1 schrieb
    T...@s...in.the.world:
    > In article <a...@g...c
    om>,

    > A dlaczego?
    >
    > --
    >
    > TA

    zebey prezenter obdarowywujac nie wyszedl sam na dziada , czym moglby sprawic
    przykrosc obdarowanemu.
    dziecko moze sie rozplakac, ze wujek taki biedny-bedzie sie wstydzic wsrod kolezanek
    i kolegow tym, ze ma najbiedniejszego wujka. .

    w kazdym razie nie prezent na okolicznosc wyjatkowa jaka jest komunia.
    tzw regifting to nic przyjemnego dla obdarowanego.

    slowemu - ze wzgledu na szacunek dla dziecka.

    stare aparaty prezentuje sie znajomym po to, by oszczedzic sobie fatygi z ich
    wyrzuceniem na smietnik.

  • 14. Data: 2014-03-20 17:22:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > Am Donnerstag, 20. März 2014 15:23:02 UTC+1 schrieb
    > T...@s...in.the.world:
    om>,

> [...]
    > dziecko moze sie rozplakac, ze wujek taki biedny-bedzie sie wstydzic wsrod
    > kolezanek i kolegow tym, ze ma najbiedniejszego wujka.
    Masz jakies bzdurne poglady.
    Nowa atrapa aparatu moze kosztowac tyle samo co uzywany prawdziwy aparat
    w idealnym stanie.
    Rozumiem, ze w twoich kregach najwazniejszy jest paragon, ktory
    przekazujemy obdarowanemu. Z im drozszego sklepu tym lepiej.

    > w kazdym razie nie prezent na okolicznosc wyjatkowa jaka jest komunia.
    > tzw regifting to nic przyjemnego dla obdarowanego.

    Sorry. Chyba cos jest z toba nie tak. Zal mi ciebie.

    > slowemu - ze wzgledu na szacunek dla dziecka.

    No tak. Tak przeczuwalem ze jestes pierdolniety.

    > stare aparaty prezentuje sie znajomym po to, by oszczedzic sobie fatygi z
    > ich wyrzuceniem na smietnik.

    j.w.

    --
    TA

  • 15. Data: 2014-03-20 17:59:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    mialem juz plonna nadzieje , ze chamstwo sie z tego forum wycofalo.
    widac jeszcze nie do konca.

    niestety nie spelniasz moich wymagan odnosnie poziomu merytorycznego i kultury
    wypowiedzi.
    nie bedziesz mogl w przyszlosci ze mna dyskutowac , mozesz to robic to z rownymi
    sobie .
    zegnam.

  • 16. Data: 2014-03-20 18:17:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <7...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > kultury wypowiedzi.
    > nie bedziesz mogl w przyszlosci ze mna dyskutowac , mozesz to robic to z

    I vice versa.
    Swiete slowa...
    --
    uklony
    TA

  • 17. Data: 2014-03-20 18:43:21
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:
    > Przeciez napisane, ze stan idealny.

    > Nie badzcie tacy drobnomieszczanscy.

    Jasne, stan idealny zwykle oznacza "nadaje sie do użytku" ale nie
    uwierzę w brak rys, czy innych śladów eksploatacji.
    Taki jest zwyczaj - nie daje się używanych przedmiotów jako prezenty. No
    chyba że to jest przedmiot dla kolekcjonera, bardzo przez niego
    poszukiwany, np. antykwaryczna książka. Rób jak chcesz.

  • 18. Data: 2014-03-20 18:46:52
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-03-2014 15:23, T...@s...in.the.world pisze:
    > A dlaczego?

    Nie wiem, jak to teraz wygląda w dobie Apple i Fejsa, ale gdybym ja
    dostał na komunię używany rower, zamiast kasy, za którą kupiłem sobie
    bardzo dobry, włoski, nowy rower, to byłbym bardzo niepocieszony, bo
    wcześniej jeździłem na sowieckich wynalazkach z odzysku.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2014-03-20 19:00:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 20. März 2014 18:46:52 UTC+1 schrieb Zakonspirowany:

> [...]
    >
    > bardzo dobry, włoski, nowy rower, to byłbym bardzo niepocieszony, bo
    >
    > wcześniej jeździłem na sowieckich wynalazkach z odzysku.

    sprawa jest oczywista
    uzywanym prezentem mozna komus zrobic przykrosc , kogos dotknac - szczegolnie
    wrazliwe dziecko , dla ktorego komunia jest wyjatkowym przezyciem.
    a przeciez sensem prezentu jest zrobienie przyjemnosci.
    zatem ofiarujac w takiej sytuacji rzecz uzywana najczesciej osiagnie sie efekt
    przeciwny do zamierzonego.

  • 20. Data: 2014-03-20 19:02:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-03-20 18:43, Maciek pisze:

> [...]
    > chyba że to jest przedmiot dla kolekcjonera, bardzo przez niego
    > poszukiwany, np. antykwaryczna książka. Rób jak chcesz.

    przyjmę z radością używany pierścionek z diamentem za kilka tysięcy, no
    ostatecznie używanego merca takiego za kilkaset złociszy :-)
    naprawdę, nie pogniewam się