  • 1. Data: 2014-03-13 13:23:01
    Temat: Miesięcznik FOTO, czy ktoś coś wie
    Od: Niusowe <j...@w...pl>

    Nie odpowiadają na listy. Nie dostarczyli zamówionej prenumeraty
    w całości. Co się z nimi stało? Na ich stronie internetowej
    pokazali okładkę numeru listopadowo-grudniowego, którego jako
    prenumerator nie otrzymałem. W trakcie rocznej prenumeraty
    zmienili miesięcznik na dwumiesięcznik, z taką samą ceną
    jednostkową.
    Ale, jak napisałem, nie wywiązali się z umowy o tę prenumeratę.
    Jedyny wniosek jaki mi się nasunął to ten, że splajtowali chyba.
    Czy ktoś z kolegów wie coś o tym?

    Jan

  • 2. Data: 2014-04-07 19:34:19
    Temat: Re: Miesięcznik FOTO, czy ktoś coś wie
    Od: Les <s...@p...fm>

    Nie kupuję FOTO od kliku lat, bo naprawdę nie wiem do kogo jest on adresowany.
    Tam czas się zatrzymał w latach 90-tych!
    Oglądałem z ciekawości w empiku, ale nic mnie nie zainteresowało, więc nie kupiłem.

    Smutne to trochę, że polskie czasopisma nie potrafią się dostosować do rynku.

    Pozdrawiam
    Les