  • 1. Data: 2014-03-19 19:26:42
    Temat: Aparat na komunię.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Ostatnio nie śledzę co sie dzieje na rynku, a poprosił mnie kolega o
    pomoc w wyborze aparatu na prezent komunijny. Dla dziewczynki, cena ok
    500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2014-03-19 19:41:54
    Temat: Re: Aparat na komunię.
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Cezary Grądys napisał:
> [...]
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    > Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    Moze jakas nokia :)

    Bedzie mozna tez grac w gierki i dzwonic do rodzicow :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-03-19 19:42:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgcnh8$s77$1@news.vectranet.pl>,
    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> wrote:

> [...]
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    > Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    http://allegro.pl/lustrzanka-nikon-d40-nikkor-18-55m
    m-4gb-ideal-i40709776
    98.html
    Swego czasu ulubiona lustrzanka Ken Rockwella.
    --
    TA

  • 4. Data: 2014-03-19 20:05:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-03-19 19:42, T...@s...in.the.world wrote:

    > http://allegro.pl/lustrzanka-nikon-d40-nikkor-18-55m
    m-4gb-ideal-i40709776
    > 98.html

    Uzywany aparat na prezent?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-03-19 20:12:26
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > http://allegro.pl/lustrzanka-nikon-d40-nikkor-18-55m
    m-4gb-ideal-i40709776
    > 98.html
    > Swego czasu ulubiona lustrzanka Ken Rockwella.

    Lustrzanka dla ośmiolatki? Trochę duże i niewygodne. No i jak kolega
    zauważył - używany. Taki prezent to tylko dla kolekcjonera.

  • 6. Data: 2014-03-19 20:49:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5329ec20$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>,
    Maciek <m...@p...com> wrote:

    > Lustrzanka dla ośmiolatki? Trochę duże i niewygodne.
    Przeciez to mala lustrzanka, a nie DX4.

    >No i jak kolega
    > zauważył - używany. Taki prezent to tylko dla kolekcjonera.

    Przeciez napisane, ze stan idealny.
    Tu jest ich wiecej.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?id=110621&orde
    r=p&string=nikon+d40
    Nie badzcie tacy drobnomieszczanscy.

    --
    TA

  • 7. Data: 2014-03-20 06:38:36
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 19-03-2014 19:26, Cezary Grądys pisze:
    > Ostatnio nie śledzę co sie dzieje na rynku, a poprosił mnie kolega o
    > pomoc w wyborze aparatu na prezent komunijny. Dla dziewczynki, cena ok
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.

    Nie mam rozeznania w tym segmencie, ale podstawowe cechy zestawu
    określiłbym tak:
    - duży wyświetlacz,
    - obsługa pojemnych kart pamięci,
    - dodatkowa karta,
    - dodatkowy akumulator,
    - mały statyw,
    - jakieś wbudowane 'filtry' z opcją spieprzenia zdjęcia z poziomu aparatu,
    - ew. czytnik kart pamięci.
    - jakiś podręcznik o sztuce robienia zdjęć.
    No i na początek niech się szkoli w kadrowaniu. Jak zacznie ogarniać i
    zapał jakimś cudem nie zniknie, to po jakimś czasie wymiana aparatu. Ale
    pewnie wystarczy jej na długo, bo do słit foci na fejsa nie trzeba od
    razu lustrzanki.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-03-20 07:49:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Cezary Grądys napisa?(a):

> [...]
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    > Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    Biały musi być. Koniecznie z obrazkiem JP2.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 9. Data: 2014-03-20 10:59:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    >
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    >
    > Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    tutaj ogolnie :

    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/filtr/_0_0_0_0_0_0_
    0_0-500_0_0

    np ten:

    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/4943413

  • 10. Data: 2014-03-20 11:04:38
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-03-19 19:26, Cezary Grądys pisze:
> [...]
    > 500 zł, dziecko ma zapał do robienia zdjęć. Prośba o jakieś propozycje.
    > Myślę, że powinna być w miarę wytrzymała konstrukcja.

    Mojemu synowi św. Mikołaj przyniósł pod choinkę Nikona Coolpix S31 (w
    komplecie z plecaczkiem). Takiego o:
    http://www.nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/co
    olpix/style/coolpix-s31
    - są nawet różowe i in.
    I gdyby Mikołaj miał kupować jeszcze raz, to wybrałby tego samego.
    Robiony "pod dzieci", tzn. wstrząso- i wodoodporny (zdjęcia i filmiki na
    basenie), banalny interfejs - 5-latek opanował go w kilka godzin,
    włącznie z "efektami specjalnymi" do zdjęć.
    pwz