    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat na komunię.
    Date: Thu, 20 Mar 2014 17:22:39 +0100

    In article <f...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > Am Donnerstag, 20. März 2014 15:23:02 UTC+1 schrieb
    > T...@s...in.the.world:
    om>,

    > zebey prezenter obdarowywujac nie wyszedl sam na dziada , czym moglby sprawic
    > przykrosc obdarowanemu.
    > dziecko moze sie rozplakac, ze wujek taki biedny-bedzie sie wstydzic wsrod
    > kolezanek i kolegow tym, ze ma najbiedniejszego wujka.
    Masz jakies bzdurne poglady.
    Nowa atrapa aparatu moze kosztowac tyle samo co uzywany prawdziwy aparat
    w idealnym stanie.
    Rozumiem, ze w twoich kregach najwazniejszy jest paragon, ktory
    przekazujemy obdarowanemu. Z im drozszego sklepu tym lepiej.

    > w kazdym razie nie prezent na okolicznosc wyjatkowa jaka jest komunia.
    > tzw regifting to nic przyjemnego dla obdarowanego.

    Sorry. Chyba cos jest z toba nie tak. Zal mi ciebie.

    > slowemu - ze wzgledu na szacunek dla dziecka.

    No tak. Tak przeczuwalem ze jestes pierdolniety.

    > stare aparaty prezentuje sie znajomym po to, by oszczedzic sobie fatygi z
    > ich wyrzuceniem na smietnik.

    j.w.

    --
    TA