  • Data: 2010-09-26 19:05:55
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:

    >Widzisz, z suszarkami akurat jest tak,
    > ze AR czesto wylapie sygnal skierowany w kogos innego, nawet nie musi
    > jechac bezposrednio przed Toba.

    Tego to mi nie tłumacz.
    Pisałem o sytuacji, że jednak nikogo przed Tobą nie było, bo przeważnie w
    takich mam pecha, w tłoku to i tak szybko się nie pojedzie, więc i suszarka
    mniej groźna.

    > w przypadku pomiaru starszymi suszarkami a takich jest sporo,
    > gdzie skuteczny pomiar potrafi potrwac powiedzmy jakas sekunde, szybki
    > hebel odpalony w pore albo przy alarmie, albo polaczonej obserwacji
    > i alarmie potrafi spowodowac brak prawidlowego pomiaru.

    Owszem.
    Tyle że szansa że nie będąc przygotowany na suszarkę w tym miejscu
    zareagujesz w 1 s, jest dokładnie zerowa.
    Tym się konkretnie różni fajna teoria od gorzkiej praktyki.

    > Coz, pisales cos o kilkunastu latach uzytku,

    No i co w związku z tym?
    Dźwiękowy materiał porównawczy to jest zapisany może w sonarach na okrętach
    podwodnych, a nie w głowie kierowcy.
    Gdybym codziennie spotykał suszarkę, to może i byłbym w stanie rozróżnić
    sygnał który generuje, a tak to nawet nie pamiętam na jakiej fali nadaje, a
    co dopiero jakie piski powoduje.

    > Suszarka to z reguly gwaltowny alarm z silnym sygnalem nagle pojawiajacym
    > sie i tak samo zanikajacym.

    No nie wiem, ja z reguły mam dwa piknięcia i koniec.
    A gwałtowny alarm to mam w przypadku foto lub lasera.
    Co mi się zdarza jeszcze radziej niż raz na rok.