  • Data: 2010-09-26 23:37:08
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news

    >Suszarke wystarczy spotkac raz-dwa i juz wiadomo jaka roznica.

    Tłumaczę jak krowie na rowie a Ty cały czas swoje.
    Jeśli jesteś w stanie zapamiętać taką informację przez rok - to może i to
    jest dla Ciebie cenna informacja.
    Ja nie jestem, a zresztą suszarka suszarce nierówna, więc olanie wszystkich
    innych alarmów nie może skończyć się prawidłowo.

    > Nie wiem, nie rozumiem,

    No właśnie.
    Więc przeanalizuj wątek jeszcze raz, może Ci się uda.

    >generalnie z tego co piszesz to widze wniosek jeden - trzeba zmienic sprzet
    >na taki ktory pomaga

    No właśnie zmieniłem - nazywa się cb.
    Daje znać z dużo większej odległości, zapewnie czas na reakcję i nie każe
    robić z własnego mózgu analizatora dźwięków połączonego z bankiem próbek.

    >i nie dziala zerojedynkowo, bo wnioskuje ze obecny sie uzytku nie nadaje.
    >Szczegolnie
    > ze prawidlowo dzialajace urzadzenie najazd na foto wykrywa jako
    > narastajacy sygnal.

    Uparcie chcesz udowodnić jakąś swoją tezę, z góry przyjętą, kompletnie nie
    rozumiesz, albo nie chcesz przeczytać tego co ja piszę, tylko cały czas
    tłuczesz o czymś dokładnie odwrotnym, więc wnioskuję że dalsza dyskusja nie
    ma sensu.
    Może ar sprzedajesz, nie wiem, ale po prostu wprowadzasz ludzi w błąd
    twierdząc że są w stanie zareagować kiedy ich suszą.
    Nie są, a ar to w WIĘKSZOŚCI przypadków bezużyteczne urządzenie.
    I warto o tym pamiętać przed zakupem.