  • Data: 2010-09-27 00:17:12
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Sep 2010 16:28:38 +0200, elmer radi radisson wrote:
    >Tak, czytam calkiem umiejetnie. Widzisz, z suszarkami akurat jest tak,
    >ze AR czesto wylapie sygnal skierowany w kogos innego, nawet nie musi
    >jechac bezposrednio przed Toba. Dobry AR spokojnie wylapie to nawet z
    >kilometra, szczegolnie w pasmie X. WIec nie jest tak beznadziejnie.
    >
    >Poza tym w przypadku pomiaru starszymi suszarkami a takich jest sporo,
    >gdzie skuteczny pomiar potrafi potrwac powiedzmy jakas sekunde, szybki
    >hebel odpalony w pore albo przy alarmie, albo polaczonej obserwacji
    >i alarmie potrafi spowodowac brak prawidlowego pomiaru.

    Ale to z teorii czy z praktyki ?

    Bo dalsza teoria podpowiada ze jesli bedziesz stosowal szybki hebel ..
    to chyba nie bedzie czasu odroznic czy ten pisk to charakterystyczny
    dla suszarki, czy od przypadkowego zaklocenia.

    Pozostaje wiec liczyc na to ze kogos przed nami beda suszyc i ze to
    uslyszymy wczesniej ..

    Niestety - w czasie gdy mialem AR nie udalo mi sie natrafic na aktywna
    suszarke.

    J.