  • Data: 2010-09-27 10:38:21
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:i7pkrh$otm$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nic innego nie uwazam, CB oczywiscie ze jest niezbednym zestawem,
    > tak samo jak do pelnego komfortu jeszcze nawigacja z POI. Wszystko
    > razem moze sie po prostu dobrze uzupelniac pod katem tego zeby mozna
    > bylo skupic sie na jezdzie, a nie paranoi ze zostanie sie zlupionym
    > w najprostszy sposob.

    No i do tego samego wniosku doszliśmy.

    > To chyba Ty nie za bardzo rozumiesz, bo ja sie zasadniczo tylko
    > ustosunkowuje do dosc dziwnych rzeczy ktore sam piszesz, sa nimi
    > generalnie dwa fakty:
    >
    > 1) wbrew temu co uwazasz, to urzadzenie niejednokrotnie przydaje sie
    > na suszarki bo sygnalizuje wczesniej dokonywane pomiary, a w odroznieniu
    > od FR suszarki sa w kwestii zasiegu sygnalu mocno "rozrzutne" wiec mozna
    > sie dowiedziec, ze gdzies z przodu mierza klientele.

    Można.
    Ale najpierw muszą mierzyć.
    Czyli ar Ci nie pomoże jak nie mierzą.

    > 2) sygnal daje sie rozroznic

    Może i się daje, ale dopóki nie robi tego ar, tylko musisz robić sam, to
    jest to czysta teoria.
    Jak się daje rozróżnić, to oczekuję głosowego komunikatu "uwaga suszarka,
    tym razem to nie drzwi z fotokomórką".
    I trafień rzędu 99%.
    Przynajmniej mój tego nie potrafi, a 2000 zł na ar nie mam zamiaru wydawać.

    > Narazie to z prezentowanych opinii widze ze mimo "nastu lat uzytkowania"
    > czy czegos takiego to nie posiadasz wiedzy ktora inni uzytkownicy
    > pozyskuja w kilka miesiecy, czego dowodem jest zauwazalny brak wiedzy
    > o wykorzystywanych pasmach mikrofalowych.

    I jak ktos kupuje ar, to też może założyć z góry, że nie będzie się
    doktoryzował z tonów piknięć ar, więc mu również to urządzenie się nie
    przyda.
    A nawet jak się wsłucha w necie, to i tak tydzień później zapomni o jakie
    dźwięki chodziło i nie będzie reagował na setki fałszywych alarmów.