-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
Date: Wed, 02 Mar 2011 12:47:38 +0100
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Lines: 76
Message-ID: <iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
References: <ike067$6jp$1@inews.gazeta.pl> <ikfkfg$7q7$1@news.vectranet.pl>
<ikfp68$g9g$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6880$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<ikfpj9$ien$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6b47$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<ikh5sk$gh7$1@inews.gazeta.pl>
<4d6c1eb2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<ikifdf$j5q$1@inews.gazeta.pl>
<4d6cc3fd$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl>
<4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: office220.omnitec.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1299066463 9045 195.177.100.220 (2 Mar 2011 11:47:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 11:47:43 +0000 (UTC)
X-User: radi242
In-Reply-To: <4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354233
[ ukryj nagłówki ]On 2011-03-01 20:43, Cavallino wrote:
>> http://www.youtube.com/watch?v=jbyAWTTp49U - 800m i prosta, pewnie tez
>> tendencyjna pokazowka :).
>
> Dokładnie.
> Sprawdzone w praktyce.
Ale co "sprawdzone w praktyce", bo juz nie rozumiem? Te filmy to nie
jest niby empiryczny dowod przeczacy Twoim wywodom? To jakies nietypowe
sytuacje? W szczegolnosci w jakis sposob niezgodne z tym o co pytal
watkotworca, gdy Ty probowales odwodzic/dowodzic mu co innego? :)
> Nigdy nie pisałem, że foto na wprost jest podobne do stacji benzynowej -
> uważaj na co odpowiadasz, jeśli chcesz poważnie dyskutować.
Ja dyskutuje powaznie i merytorycznie, za to Ty sie oddalasz od tematu.
Odnosze sie do tego co pisales wczesniej, ze sygnalu nie sposob odroznic
od tego ktory emituja rozsuwane drzwi wobec czego rzekomo alarmy bywaja
bezuzyteczne. Otoz owszem, widoczne na filmach narastanie sygnalu jest
wylacznie typowym przejawem pracy FR. Czujniki drzwi na stacjach paliw
nie daja takiego sygnalu. Zatem: jesli tylko dysponuje sie wiedza
na poziomie umiejetnosci interpretowania sygnalu z czujnikow parkowania,
to interesujacy sie choc kapke tym jak posiadane przez niego urzadzenie
dziala, uzytkownik jest w stanie wyciagnac z sygnalu wnioski. Doktoraty?
Zbedne. Chyba ze mamy zalozyc wyjsciowy poziom inteligencji kierowcow
na poziomie kudlatego pozeracza bananow.
> Do tego potrzebne jest inne ustawienie sprzętu mierzącego.
> Nie wiem co ma straż miejska w Poznaniu, ale naprawdę, gdy ustawią się
> na Krzywoustego przy McDonalds to wychwytuję to w ostatnim momencie.
> Dokładnie takim AR jak ten z powyższego linku.
Pisales zdaje sie cos o posiadaniu Noxo, na podanych filmach sa inne
urzadzenia - to juz tak na marginesie.
> Który notabene przy foto ustawionym na wprost zachowuje się podobnie jak
> na tym YT, o ile jest w funkcji Highway rzecz jasna.
To nie kwestia kata ustawienia bo te urzadzenia zawsze ustawia sie w
jeden okreslony sposob, pod katem i to wlasciwym - inaczej nie beda w
stanie prawidlowo przeprowadzic pomiaru i wykonac zdjecia. Przy
wiekszym kacie pozostaje mniej czasu od dokonania efektywnego pomiaru
do fotki co po prostu skutkuje tym ze pojazd nie zlapie sie w kadr
prawidlowo i cala sesja nada sie do kosza. Poza tym wiekszy kat w
zwiazku z efektem kosinusa daje odchylke pomiaru zanizajac w pewnym
stopniu jego wartosc.
Tak w ogole co oznacza "na wprost"? Na jezdni? Na wysepce czy luku
drogi by celowal frontalnie? Nic takiego nie ma.
"Na wprost" FR sie nie ustawia - byc moze tak to wyglada patrzac na
obudowe, ale pracujace wewnatrz jej urzadzenie pracuje pod katem w
stosunku do jezdni. Jedyny rejestrator potrafiacy mierzyc
na wprost to urzadzenie zbudowane w oparciu o Iskre/Radis. Stad
wlasnie pakuje sie je do radiowozow.
CO do skutecznosci detekcji w tym przypadku kwestia dotyczy po prostu
pasma Ka, w odroznieniu od K. W Poznaniu SM posiada Multanove - to jest
akurat jedno z trudniej wykrywalnych urzadzen. Wiec pod tym wzgledem nie
ma co porownywac z Fotorapidem. Poza tym to SM urzadzenie czesto
zastawia swoim pojazdem co tez oslabia sygnal. Co nie zmienia faktu
ze przyzwoite urzadzenie wciaz dokona tu detekcji z ~300m.
Po za tym, jak widac na przykladzie podanych filmow, jaki by kat
ustawienie nie byl detekcja potrafi sie odbyc z wielu setek metrow. Bo
tak wiazka na taka odleglosc ma szerokosc kilku stodol, dodatkowo czesto
zapewniajac znaczna ilosc odbic sygnalu. Bardziej niz kat
ustawienia pod katem detekcji licza sie warunki otoczenia i istniejace
przeszkody. Najwazniejsze zaczyna sie od tego, ze urzadzenie wystawiono
przodem w kierunku z ktorego sie nadjezdza.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.11 13:07 Cavallino
- 02.03.11 13:17 Cavallino
- 02.03.11 13:29 Cavallino
- 02.03.11 13:41 Cavallino
- 02.03.11 14:59 elmer radi radisson
- 02.03.11 15:16 elmer radi radisson
- 02.03.11 15:21 Cavallino
- 02.03.11 15:25 Cavallino
- 02.03.11 16:58 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:13 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:26 Cavallino
- 02.03.11 17:31 Cavallino
- 03.03.11 11:04 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:17 Cavallino
- 03.03.11 11:24 elmer radi radisson
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=