  • Data: 2013-11-11 17:11:16
    Temat: Re: Anteny
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 11:30:10 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Miałem to kilka dni wcześniej w ręce, w markecie.
    >
    > Taka cienka blaszana wydmuszka. Zastanawia mnie jak mocno można to zgiąć i
    >
    > ile razy.

    One sa dosyc elastyczne w ramach ruchu bez odksztalcen plastycznych.
    Po uformowaniu i zamontowaniu, nie ma koniecznosci ponownego przeginania
    plastycznego.
    Zreszta sa one tak tanie, ze ewentualny odzysk nie kalkuluje sie.

    Do baterii wannowej mam przymocowane dwa wezyki miedziane z 1985 roku.
    Przezyly operacje wymiany rur instalacyjnych na plastkowe i nadal sluza.

    WM