  • Data: 2013-10-20 22:00:48
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na to wychodzi.

    Ja tam nie wiem co ci wychodzi.
    Domyslam sie, ze mozesz kojarzyć skąd jestem. złośliwości nie pomoga
    wyciągnąć prawidłowych wniosków.

    > Mi?

    no przeciez to ty piszesz, ze gdybym czesciej musiał zmieniac kierunek
    ruchu...
    Chodzi ci o skrecanie?
    Bo ja juz nie wiem, gdzie ty te problemy widzisz.
    Mysle, ze łatwiej by nam sie rozmawiało, gdybys miał jednak jakies
    doswiadczenie w tym wzgledzie.
    Bo na razie to troche sie czuje jakbym z ksiedzem o seksie gadał...

    > Próbowałeś tak parę razy dziennie?

    Nie mam takich potrzeb wiec nie.

    > Nie mam bladego pojęcia - kolejny raz powtarzasz to o czym już
    > pisałem:>

    Aha,to dobrze, ze powtórzyłes jeszcze raz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."