  • 1. Data: 2013-10-17 19:00:26
    Temat: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy to prawda, ze od nowego roku bedzie mozna zarejestrować w Polsce tzw.
    anglika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 2. Data: 2013-10-17 19:44:01
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-17 19:00, Użytkownik Budzik napisał:
    > Czy to prawda, ze od nowego roku bedzie mozna zarejestrować w Polsce tzw.
    > anglika?

    Nie prawda.
    Unia próbuje na nas to wymusić ze dwa lata a nasi urzędnicy bronią
    się jak mogą przed tym pomysłem. I to jeden z bardzo niewielu przypadków
    kiedy mają rację.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-10-17 20:07:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.10.2013 19:44, RadoslawF pisze:

    > Nie prawda.
    > Unia próbuje na nas to wymusić ze dwa lata a nasi urzędnicy bronią
    > się jak mogą przed tym pomysłem. I to jeden z bardzo niewielu przypadków
    > kiedy mają rację.
    czemu tym razem mają racje? Swiatła w anglikach będą oślepiać.. i coś
    jeszcze?
    Serio pytam, nie troluje

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-10-17 20:26:58
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > czemu tym razem mają racje? Swiatła w anglikach będą oślepiać.. i coś
    > jeszcze?
    > Serio pytam, nie troluje

    Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np. przy
    wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.

    Piotr

  • 5. Data: 2013-10-17 20:33:30
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-10-17 20:07, ToMasz pisze:

    > czemu tym razem mają racje? Swiatła w anglikach będą oślepiać.. i coś
    > jeszcze?
    > Serio pytam, nie troluje

    IMHO podstawowym problemem dla kiepskiego kierowcy będzie wyprzedzanie
    samochodów ciężarowych na naszych polskich drogach jednojezdniowych.
    Przy kierownicy z prawej strony i marnych umiejętnościach kierowcy
    czołowy dzwon na lewym pasie jest bardzo możliwy...

    Sporo pojeździłem osobówką (z kierownicą po lewej) po Anglii i Szkocji.
    Wyprzedać można, niewielki ruch i łuki drogi w lewo bardzo pomagały.

    Seco

  • 6. Data: 2013-10-17 20:34:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:l3pa58$qdd$...@n...task.gda.pl...

    > Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np. przy
    > wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.

    A w dużej mierze nawet niewykonalnym.
    Skutkiem będzie dodatkowe zakorkowanie i tak już zapchanych dróg
    jednojezdniowych, jak melepety w anglikach będą się wlokły za tirami, nie
    będąc w stanie ich wyprzedzić.
    Kilku takich i wyprzedzać trzeba będzie całą kolumnę, co jest dużo
    trudniejsze.

  • 7. Data: 2013-10-17 21:03:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-17 20:34, Cavallino pisze:
> [...]
    > nie będąc w stanie ich wyprzedzić.
    > Kilku takich i wyprzedzać trzeba będzie całą kolumnę, co jest dużo

    Przesada. Czasy mamy takie że w mieście i tak się stoi w korkach, drogi
    wojewódzkie są tak modernizowane (zgodnie z debilnymi unijnymi wymogami
    bezpieczeństwa) że już i tak nie ma gdzie wyprzedzać. Istnieją lusterka,
    kamery ... Kiepskiej baletnicy... :-)

    Jest masa głupszych przepisów którym polskie urzędasy powinny powiedzieć
    stanowcze NIE.

    Pitolenie...

  • 8. Data: 2013-10-17 21:04:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np. przy
    > wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.

    Nie samym wyprzedzaniem żyje kierowca.

  • 9. Data: 2013-10-17 21:23:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-17 21:04, *John Kołalsky* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Nie samym wyprzedzaniem żyje kierowca.

    Owszem czasem od takiego wyprzedzania nie żyje + kilka osób w bonusie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2013-10-17 21:25:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-17 20:26, Uncle Pete pisze:

    > Kierowca siedzi z niewłaściwej strony, co utrudnia widoczność, np. przy
    > wyprzedzaniu. A więc czyni ten manewr bardziej ryzykownym.

    Że tak napiszę - no i co z tego? Ludzie robią sporo ryzykownych
    manewrów i jakoś żyją. Czemu blokować na siłę, skoro sens tego
    niewielki? Wystarczy banalnie podnieść OC (a to można, z racji
    zwiększonego ryzyka i jest stosowane za tzw. granicą) i temat się
    magicznie rozwiąże.