eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów
    facebooka
    Date: Sun, 04 Nov 2012 18:06:43 +0100

    On 2012-11-04 02:34, Pszemol wrote:

    > Dokładnie. A raczej nikt by o nich nie wiedział :-)

    > Przypominasz mi krytykujących Microsoft za to że wypuszcza poprawki
    > do wykrytych błędów w MS Windows...
    >
    > Czy lepiej byłoby gdyby producent nie wypuszczał poprawek?
    > Bo ja trzeciej opcji nie widzę...
    >
    > Bo chyba nie wątpisz w uniwersalną maksymę "errare humanum est"?

    Alez w zadnym wypadku w to nie watpie. Jednak z reguly zupelnie odmienne
    zdanie prezentuja fani Apple'a. Wg opinii spotykanych w sieci urzadzenia
    tej firmy sa doskonale a kazde nastepne jeszcze....doskonalsze. Pszemol,
    zeby daleko nie szukac, na kazdym kroku podkreslasz niezawodnosc,
    solidnosc i stabilnosc iPhone'a. W bardzo wielu watkach sugerujesz zakup
    tego smartfona nawet jesli ktos pisze, ze nie bierze go pod uwage. Nie
    przypominam sobie, zebys bez przyparcia do muru przyznal kiedykolwiek,
    ze iP ma jakiekolwiek wady a nawet jesli sa to ich nie doswiadczasz lub
    sa blache.
    Nawet to co piszesz dalej wskazuje, ze jestes nieuleczalnym applefanem -
    gdy bledy sa podane czarno na bialym to:
    1. piszesz, ze to bardzo dobrze iz firma je naprawia
    2. mylic sie lub popelniac bledy jest rzecza ludzka

    Wyglada na to, ze Tim Cook szybciej przyzna sie do bledu i przeprosi niz
    prawdziwy applefan przyzna sie do tego, ze sprzet tej firmy jest wadliwy
    a wystepujaca usterka go denerwuje.

    > Dawno temu.

    To prawda, iPad mnie z tego wyleczyl.

    > A ja uważam że to nie jest jedyna różnica.
    > Różnic jest znacznie więcej na korzyść niż na niekorzyść dla
    > telefonów Apple.

    Potrafisz wymienic chociaz trzy roznice na niekorzysc telefonow Apple?

    > Komentowałem Twój dziwny przykład...
    > Nie wiem co zmienia w kwestii Passbooka - nie używałem tego iOS 6
    > więc nie mam doświadczeń.

    > A może zainteresowałem się FB później? Nie pamiętam - naprawdę.

    Jak pokazuje przytoczony przeze mnie przyklad, ktos tego doswiadczyl i
    nie byly to jedynie cztery linijki tekstu i brak mozliwosci uruchomienia
    ale tez "zamrazanie" zawartosci ekranu.

    > A jak sprawdzić gdzie jest zainstalowana FB na Androidzie?

    Ustawienia> Aplikacje> Zarzadzaj aplikacjami. Tapniecie na aplikacji
    wyslwitla info o niej wraz z podaniem gdzie aplikacja jest zainstalowana.
    Tak naprawde nie ma to wieszego znaczenia. Kumpel moze wyjac karte,
    zainstalowac FB w pamieci wbudowanej i zobaczyc jaki bedzie efekt.

    > A jak zrobić solidnie backup całego telefonu przed hard-resetem?

    Obecnie wiele osob korzysta z Twojej ulubionej ;] - zachmurzonej.
    Nie wiem czy ta opcja wystepuje w wersji Androida, ktora posiada Twoj
    kolega. Inna opcja to root i dedykowana aplikacja, mysle jednak, ze w
    przypadku tego telefonu przydaloby sie przeczyszczenie telefonu ze
    starych smieci.

    > Dlaczego nie? Pozujesz na takiego cwaniaka że tematy są ponizej
    > Twojego poziomu pogawędki przy kawie?

    Nie chodzi o poziom tylko temat, w takiej sytuacji wole pogadac o
    outdoorze niz kartach SD, naprawde.

    > No i popatrz - a na papierze jak porównujesz ten telefon z iPhone 4
    > z tego samego roku i masz "na plus" dla Desire że ma kartę SD...
    > Wybierasz taki telefon że jest "lepszy" od iPhone bo ma kartę i ZONK!
    > Nikt nie napisze że w iPhone masz 16GB pamięci i nie masz takich
    > ograniczeń na co te 16GB chcesz wykorzystać. Mozesz mieć 0 zdjęć
    > i 0 muzyki i całe 16GB przeznaczyć na aplikacje... a w Desire 100MB :-)

    No widzisz jak dobrze idzie Ci punktowanie roznic na plus dla Iphone'a?
    Teraz poprosze trzy na minus :]

    > Nie bronię w tym wypadku Apple - krytykuję pismaka który nie ma
    > zielonego pojęcia o tym o czym pisze. Gdybym czytał coś o gotowaniu
    > w kuchni chinskiej czy produkcji samochodów to nawet nie poznałbym
    > się na jego niekompetencji. A że tak się składa że jestem inżynierem
    > projektantem i na codzień zajmuję się software i elektroniką to mnie
    > takie bzdury wypisywane przez pismaków bardzo irytują.

    Co napisal nie tak? Z opisu wynika, ze Apple dalo ciala sprzedajac
    rozwiazania niedopracowane, co wiecej naprawa tego niedopracowania
    wymaga od uzytkownika dodatkowych dzialan. Jesli ktos kupil iP dlatego,
    ze kolega opowiadal mu jaki to niezawodny sprzet to w tym momencie moze
    byc podwojnie rozczarowany.

    > Okazuje się że ma usterki??? Ktos miał złudzenia że powstanie kiedyś
    > coś, co nie ma żadnych błędów i niedociągnięć? Chyba żartujesz...

    Mam wrazenie, ze to w Twoich wypowiedziach jest sporo zartow na temat
    niezawodnosci tych urzadzen.