eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-08 14:45:22
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Fajowe porównanie... Naprawdę uważasz że tak ludzie podchodzą do wyboru
    > operatora i smartfona wybierając abonament z kontraktem na dwa lata jak Ty
    > przy zakupie bułek?

    Wychodzi na to że twój kolega zbyt mało uwagi poświęcił na to z czym wyjdzie
    od operatora z dwuletnim kontraktem.

    > Czy mowisz mi ze mozesz zmienic rozmiar czcionki w e-mailach czy że młody
    > szczyl jesteś jeszcze i nie masz problemów z oczami? :)

    Ech, doczytaj, to nie boli, we wszystkich programach pocztowych, których
    używam mogę zmienić. W tych 2 z systemu i gapps też, choć ilość opcji jest
    dość skromna w porównaniu z innymi gdzie można poustawiać chyba we
    wszystkich możliwych miejscach.

    > A jak zrobisz backup calego telefonu?

    Doczytaj, jak na razie nie da się tylko sprzętu skopiować, ale Chińczycy
    cały czas nad tym pracują.
    Jeśli zaś chodzi o system, programy, dane, to szybko i wygodnie, razem
    lub osobno, samym telefonem (na kartę pamięci), z komputera po kablu,
    lub do "chmury" (nie tylko tej od Google). Tylko w tym ostatnim przypadku
    chyba nie da się samego systemu skopiować, tylko apki i dane.

    > Nikt nie mówi że to są jakieś cuda i podobnie można się bawić z iPhone
    > (jailbreak), ale jaki procent użytkowników to robi? 1%? może mniej?

    Nie wiem, ci niezadowoleni z zawartości pudełka, mający jakieś wymagania,
    ci którym się nudzi papka z TV i bezmyślne "konsumowanie treści"?

    > No ale dlaczego z mojego powodu miałby to robić wczesniej niz sam do tej
    > zmiany dojrzeje?

    A może nie jest aż tak bardzo niezadowolony? Może wie już że łatwo to
    zamienić siekierkę na kijek. Jeśli nie jest zupełnie wymyślony, to wie że
    kupując narzędzia do pracy trzeba się chwilę zastanowić żeby wybrać to
    odpowiednie, za cenę która pozwoli na nim zarobić.

    > Nie, miał wybór i ważniesze było dla niego ile płaci za codzienne setki
    > minut rozmow niz to jaką oferuja sluchawkę.

    No z jakiegoś powodu operator chciał mu sprzedać ten telefon w "dobrej"
    cenie.

    Każda inwestycja, nawet zakup bułek wiąże się z jakimś kosztem
    alternatywnym. Świadomy wybór w przypadku zakupu, promuje lepsze produkty.
    Wystarczy krócej oglądać reklamy i chwilę się zastanowić.

    > Applowski iPhone jest lepszy pod KAZDYM jednym względem jaki mi przychodzi
    > do głowy! Jest jak niebo a ziemia.

    Napisz konkretnie, z przypadkami użycia, zastanów się czy nie znajdziesz
    żadnego aspektu w którym WM6.5 było lepiej zrobione, a w iOS można by to
    poprawić/zmienić.
    Może wyjdzie ciekawa dyskusja, zamiast zwykłego trolowania.

    --
    kakmaratgmaildotcom