eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-04 02:34:34
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k74dht$anf$1@node2.news.atman.pl...

    > Albo nie byloby ich, tak po prostu.

    Dokładnie. A raczej nikt by o nich nie wiedział :-)

    > W tej chwili mam przed soba dosc dluga liste przypadlosci iOS6, ktory byl
    > juz obwieszczany wieki temu.

    Przypominasz mi krytykujących Microsoft za to że wypuszcza poprawki
    do wykrytych błędów w MS Windows...

    Czy lepiej byłoby gdyby producent nie wypuszczał poprawek?
    Bo ja trzeciej opcji nie widzę...

    Bo chyba nie wątpisz w uniwersalną maksymę "errare humanum est"?

    > Hmmm, to jakis elitarny klub? Nie mam jeszcze identyfikatora ;]
    > Sam wiesz, ze nie raz i nie dwa bronilem badz chwalilem tutaj sprzet
    > Apple'a.

    Dawno temu.

    > Zakup iPada uwolnil mnie od wplywu amazingu, kiedy sprzet oglada sie w
    > sieci lub chwile potestuje w sklepie. Natomiast wypunktowane w sieci wady
    > oraz to czego sam doswiadczylem pokazuja,
    > ze jest to taki sam ulomny wyrob jak konkurencyjne urzadzenia. Jedyna
    > znaczaca roznica to wyzsza cena i spore grono applefanow, negujacych
    > istnienie lub bagatelizujacych wszelkie wady i niedorobki.

    A ja uważam że to nie jest jedyna różnica.
    Różnic jest znacznie więcej na korzyść niż na niekorzyść dla
    telefonów Apple.

    > Czy to cos zmienia w kwestii:"usuwa problem dotyczacy blokady kodem, ktory
    > sporadycznie umozliwial uzyskanie dostepu do rzeczy Passbooka z
    > zablokowanego ekranu"?

    Komentowałem Twój dziwny przykład...
    Nie wiem co zmienia w kwestii Passbooka - nie używałem tego iOS 6
    więc nie mam doświadczeń.

    > Tak, to prawda: jest odporny na upadki, uscisk smierci, nie bylo
    > przejsciowych problemow z FB. O czyms zapomnialem? ;]

    A może zainteresowałem się FB później? Nie pamiętam - naprawdę.

    > Moze sprobowac patent Spooka z watku obok i wlazyc inna karte pamieci (nie
    > wiem gdzie ma zainstalowana aplikacje FB).

    A jak sprawdzić gdzie jest zainstalowana FB na Androidzie?

    > Moze tez zrobic hard reset jesli ten problem bardzo mu doskwiera.
    > Nie mialem tego typu problemu, nie wiem czy w tym przypadku sa
    > jakies kroki posrednie.

    A jak zrobić solidnie backup całego telefonu przed hard-resetem?

    > Z kolega przy kawie z pewnoscia nie bede meczyl tematu znaczenia
    > karty SD w telefonie.

    Dlaczego nie? Pozujesz na takiego cwaniaka że tematy są ponizej
    Twojego poziomu pogawędki przy kawie?

> [...]
    > ktora uniemozliwiala instalacje appsow na karcie. Pojawialy sie z czasem
    > aplikacje, ktore to zaczely umozliwiac, kolejny update systemu mial to juz
    > w pakiecie. Co z tego jesli ilosc pamieci wbudowanej, przeznaczonej na
    > aplikacje i pliki z nimi zwiazanymi, byla tak mala ze w pewnym momencie i
    > tak sie zapychala. Po hardresecie bylo bodajze ok. 100MB dostepnych dla
    > aplikacji. Teraz jest rozwiazanie umozliwiajace zalozenie pamieci
    > wirtualnej na karcie, oczywiscie jest to rozwiazanie nieoficjalne. Pomimo
    > tego, ze ten telefon podobal mi sie, mial fajny ekran i rozsadne gabaryty,

    No i popatrz - a na papierze jak porównujesz ten telefon z iPhone 4
    z tego samego roku i masz "na plus" dla Desire że ma kartę SD...
    Wybierasz taki telefon że jest "lepszy" od iPhone bo ma kartę i ZONK!
    Nikt nie napisze że w iPhone masz 16GB pamięci i nie masz takich
    ograniczeń na co te 16GB chcesz wykorzystać. Mozesz mieć 0 zdjęć
    i 0 muzyki i całe 16GB przeznaczyć na aplikacje... a w Desire 100MB :-)

    > Jak Ty wspaniale potrafisz bronic Appla. Wlasna piersia zaslonisz
    > nadgryzione jablko.

    Nie bronię w tym wypadku Apple - krytykuję pismaka który nie ma
    zielonego pojęcia o tym o czym pisze. Gdybym czytał coś o gotowaniu
    w kuchni chinskiej czy produkcji samochodów to nawet nie poznałbym
    się na jego niekompetencji. A że tak się składa że jestem inżynierem
    projektantem i na codzień zajmuję się software i elektroniką to mnie
    takie bzdury wypisywane przez pismaków bardzo irytują.

    > Jedna z licznych zalet produktow Apple'a jest koncepcja sformulowana przez
    > Stefana: "it just works". W tym zas przypadku okazuje sie, ze system ktory
    > jest zainstalowany w iP5 ma sporo usterek. Jest juz jednak aktualizacja
    > lecz zeby ja zaladowac musze najpierw zainstalowac specjalna aplikacje.
    > Prawda, ze proste? ZTE niech sie uczy od najlepszych!! ;]

    Okazuje się że ma usterki??? Ktos miał złudzenia że powstanie kiedyś
    coś, co nie ma żadnych błędów i niedociągnięć? Chyba żartujesz...