eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-08 18:31:11
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Napisz konkretnie, z przypadkami użycia, zastanów się czy nie znajdziesz
    > żadnego aspektu w którym WM6.5 było lepiej zrobione, a w iOS można by to
    > poprawić/zmienić.
    > Może wyjdzie ciekawa dyskusja, zamiast zwykłego trolowania.

    Nie potrafie przypomniec sobie jakiejkolwiek funkcji ktora bylaby lepiej
    zrobiona w tamtym samsungu niz w moim iphone. Nawet IE nie radził sobie
    dobrze z renderowaniem www. To co mi utkwiło w pamięci to ciągłe oglądanie
    kręcącego się kolorowego kółeczka - na wszystko tam się czekało i czekało,
    to był procek 266MHz wiec nie ma co sie dziwic. Trudno robic porownanie bo
    to była słuchawka wczesniejszej generacji... nieporownywalnie gorsza i
    powolniejsza niż mój iPhone.