eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-04 22:02:46
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k76jkg$3pc$1@node1.news.atman.pl...

    > Watek znow rozrosl sie nieprzyzwoicie, sorry Pszemol nie chce mi sie
    > kolejny raz przerabiac podobnych argumentow.

    Po raz kolejny wycofujesz się rakiem z własnych ataków
    pod moim adresem... Jak się czujesz z taką kolejną porażką? :-)

    > W skrocie: ja nie mam problemu z krytykowaniem i wytykaniem wad w
    > urzadzeniach, ktore posiadam. NIe mam tez problemu w znalezieniu
    > satysfakcjonujacych rozwiazan a w najgorszym przypadku zmiany sprzetu (np
    > Desire). Jestem w pelni swiadomy, ze nie ma urzadzenia czy systemu
    > idealnego i nigdy nie bedzie. Obserwujac zas rosnacy poziom skomplikowania
    > i presje czasowa wywierana na producentow wyglada
    > na to, ze nie bedzie w tej kwestii lepiej.

    Skąd więc zdziwienie że są w systemie znajdowane błędy i dodatkowe
    zdziwienie że firma je szybko naprawia? Dlaczego przyklaskujesz ludziom
    którzy wytykają Applowi jako wadę że wypuścił szybko wersję 6.0.1?
    Sam sobie przeczysz...

    > Nie mam tez problemu z wypunktowaniem trzech ficzerow, ktore sa lepiej
    > rozwiazane w iP, jest to miedzy innymi backup (przynajmniej wczesniej,
    > przypuszczam ze obecnie backup do chmury dziala podobnie; moze
    > wypowie sie ktos kto z tego korzystal).

    Rozumiem że do wad telefonów z Androidem mogę doliczyć brak
    możliwości zrobienia backupu??? Robi się coraz weselej :-))))

    A rozmiar czcionki w e-mailach bez rootowania da się już zrobić
    czy dalej brak takiej funkcjonalności?

    > Co do rozmowy przy kawie, wole pogadac o wyborze czolowki - dolozyc
    > i wziac ciezsza wodoszczelna do metra czy odwrotnie, jakiej wielkosci
    > worek wodoszczelny, ustalic ciekawa trase kolejnego wypadu. Poza tym nie
    > wszyscy potrzebuja smartfona. Kolega ma E52 i jestem niemal pewny ze nie
    > wie czy w srodku jest jakakolwiek karta pamieci.

    Ale o czym Ty mówisz? Znowu się pogubiłeś...
    Wątek o rozmowie przy kawie pojawił się jak zamiast dać mi prostą
    odpowiedź tu, w dyskusji w jakiej bierzesz udział, odesłałeś mnie do
    Googla, Luke. Pamiętasz?

    Nie chce Ci się gadać o telefonach? To co tu robisz? Czemu nie spędzasz
    100% wolnego czasu na jakichś outdoorowych grupach dyskusyjnych?
    Nie chcesz gadać to nie gadaj, jak ktoś na grupie pyta a ty nie znasz
    odpowiedzi to nie odpowiadaj wcale - nie ma tego przymusu...
    Z całą pewnością nic nie pomożesz stwierdzeniem "poszukaj w google".

    > Odnosnie tluczenia sie iP4/4s - inny kumpel niedawno wymienial
    > szklany tyl, zgadnij z jakiego powodu.

    Nie mam pojęcia z jakiego... Nie podobał mu się czarny kolor?
    Widziałem takie za $2 w dealextreme w bardzo fajnym żółtym kolorze...
    Powiedz kumplowi że może i ja też sobie kupię.

    > Ostatnia rzecz, jesli Twoj znajomy po dwoch latach posiadania sprzetu
    > niewiele o nim wie to raczej niezbyt dobrze o nim swiadczy.

    Jasne. Gdyby posiadał iPhone to jak byś go nazwał? Apple-fanbojem?
    Posiada HTC, czyli pewnie kupił go aby się w Starbucksie pokazać
    a nie po to aby używać...

    > Czy robil on update do najnowszej wersji systemu?

    Nie mam pojęcia. Tak jak Ty wolę spędzać wolny czas na rowerze czy
    grze w tennisa zamiast naprawiać koledze jego jedyny telefon którego
    używa do biznesu i gdybym mu go unieruchomił to byłby większy
    kłopot niż niedziałający facebook dla jego córki...

    > Zamiast skupiac sie na jak najlepszym uwiecznieniu czterech linijek trzeba
    > bylo juz dawno temu zrobic fotke lub nawet zapamietac jesli nie byl to
    > jakis potluczony cyfrowy kod i cos wygooglac zamiast prosic kolege o
    > zapytanie na pl grupie. W takim przypadku pulapka moze byc dla niego kazdy
    > system, rowniez iOS.

    Problem kolegi okazał się tu niezłym tematem do dyskusji i już od
    bardzo dawna nie rozmawiamy o tym jak mu pomóc tylko o tym czemu
    telefony z Androidem są takie do dupy... :-)