eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-07 12:58:51
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    >
    > A bo to zawsze masz wybór systemu? SGSII też ze starym sprzedają.

    I co z tego? Nie ma innego do wyboru? Nie ma aktualizacji?

    > A skąd wiesz, że ma nieaktualizowane? Może aktualizował?

    Wiesz to napisz, ja nie wiem.

    > A dlaczego miałby "ogarniać"? Komputery, elektronika i technika
    > to nie jego działka - on ma prywatną firmę budowlaną - wie jak
    > naprawiać dachy czy budować ściany. Ze smartfonów nie musi
    > mieć chyba doktroratu, co?

    Każdego narzędzia którego chce się z sensem używać, trzeba się nauczyć.
    Nie ma wyjątków. Jak ktoś jest odporny na wiedzę to ma ciężko.

    > Może opierał się na nieuczciwych reklamach i fałszywych porównaniach?
    > Może skusił się na gniazdko karty SD i nie widział że mimo posiadania
    > go nie ma miejsca na aplikacje? :-) Takich rzeczy w reklamach TV nie ma :-)

    jw.

    > Kupił sobie smartfona bo zobaczył u mnie fajnego smartfona
    > a jego operator nie miał wtedy iPhone, więc wybrał HTC Desire?

    Patrz jak pójdę do sklepu po bułki i akurat nie ma, to nie wracam z bułką
    tartą, bo taka jest. Dziwne nie?

    > Możemy tak zgadywać do woli, ale co to zmienia w temacie że
    > Android to szajs w którym nawet powiększyć czcionki w e-mailach
    > się nie da ani backupu zrobić bez rootowania?

    To pewnie też wyda Ci się dziwne, ale w żadnym urządzeniu z androidem
    które mam pod ręką nie zauważyłem takich problemów.

    Jeszcze do do tego rootowania, którym się tak bardzo ekscytujesz.
    To zwyczajne uzyskanie dostępu do konta administratora, nie ma w tym
    żadnych cudów. Takie konto czasem jest potrzebne, ułatwia dostosowanie
    systemu do własnych wymagań, zamiast dostosowywać się do tego co sobie
    wymyślił producent.

    > A według Ciebie powinien mieć kilka smartfonów?
    > Ty też kupujesz kilka? No popatrz... nie wiedziełem że nie można ufać
    > HTC i trzeba mieć smarfona w zapasie :-)))

    A co w tym dziwnego że mam kilka ze starych telefonów, których wcześniej
    używałem. W firmie też takie leżą i czasem się przydają.

    > Coś Ci nie pasuje? Sądzisz że tu studolarówki leżą na chodniach?

    Nawet jeśli nie leżą, to kupienie nowego telefonu, nie jest chyba bardziej
    znaczącym wydatkiem niż tu w PL. Zwłaszcza gdy ten stary nie spełnia
    oczekiwań i ma już 2 lata.

    > A wpadłeś na pomysł, że w sieciach innych niż GSM nie jest to takie
    > łatwe jak przełożenie karty SIM? Bo on ma telefon w US Cellular i taka
    > operacja to kontakt z infolinią w godzinach ich pracy i zabawa z dyktowaniem
    > im przez telefon numerów seryjnych telefonu zapasowego. On jak sądzę
    > chciałby tego uniknąć - przynajmniej ja bym tego chciał...
    > No ale Ty oczywiście sądzisz wszystkich na podstawie swojego skromnego
    > zaściankowego doświadczenia z telefonami GSM bo innych na oczy nie
    > widziałeś i nie mieści Ci się to w makówce że nie musi być SIMa, prawda?

    Ech, żenada, tu w tym zaścianku, jako pierwsza była i ciągle działa
    (przynajmniej jeszcze niedawno działa) NMT450, działa też sieć CDMA2000,
    lokalnie. Telefony CDMA obsługują SIM, chyba że operator jest z tych sprytnych
    i sobie nie życzy. Nie wiedziałeś? Zresztą sam takiego operatora wybrał,
    nie miał wyboru? Znowu się pomylił?

    > Co to znaczy "u mnie na Jackowie"? Nie mieszkam na Jackowie jak by co.
    > Co do pytania, nie mam pojęcia ile co kosztuje, nie handluję telefonami.
    > I co to ma do rzeczy w omawianym temacie?

    Zapytałem bo jestem ciekawy.

    > To naprawdę nie moja wina że jesteś dziad.
    > Poproś szefa o podwyżkę może, co?

    Ale czemu miałbym kupić gorszy telefon i zapłacić więcej?

    > Nikogo do niczego nie zmuszam. Polecam co lubię i sprawdziło się u mnie.
    > Ktoś wysłucha, przeanalizuje i podejmie swoją decyzję. Nie widzę tu nic
    > dziwnego. Nigdy nie radziłeś nikomu niczego bo czułeś presję tego, że
    > komuś może się to Twoje nie spodobać? Dziwna logika... Przymusu nie ma.

    Owszem, nie ma nic dziwnego w pytaniu i dzieleniu się doświadczeniami.
    Tyle że aby dać komuś szansę lepiej wybrać, trzeba się skupić na tym czego
    nie znajdzie w reklamie i u sprzedawcy, czyli wadach i upierdliwościach
    danego rozwiązania. Ty masz starego ajfona z nieaktualnym systemem,
    wykastrowanym nawet z funkcji kolejnego modelu, który też już jest stary.
    W dodatku reklamujesz przewagi swojego ajfona na pl.grupie nad telefonem
    jeszcze starszym od twojego, który znasz z opowieści kolegi budowlańca, co
    to nie zna się i nie chce się zapoznać z systemem którego używa. Proste
    rozwiązania nie działają, bo nie, albo nie w Ameryce.
    To jaką wartość mają takie rady?

    > No fajną teoryjkę sobie zrobiłeś ale pudło, iPhone nie jest moim pierwszym
    > smartfonem. Miałem wcześniej Samsunga z Windows Mobile/Phone 6.5.

    I co masz do powiedzenia po porównaniu, jednego do drugiego?

    > Nikt Ci nie każe go zachwalać - skoro Tobie nie pasuje nie kupuj :-)
    > Nie rozumiem o co Ci chodzi - o co gardłujesz w tym momencie?

    Nudzę się a usenet zdycha. No poza trolami, jak te wyginą nic nie zostanie.

    > I tacy jak sądzę nie pytają o radę o to co kupić - ja swoje rady adresuję do
    > innych grupowiczów.

    Pytają wszyscy którzy nie znaleźli wystarczającej odpowiedzi szukając gdzie
    indziej. Ty zwykle traktujesz to jako pretekst do snucia dziwnych opowieści
    o swoim ajfonie.

    --
    kakmaratgmaildotcom