eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-06 15:41:41
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Tak? To czemu tak zachwalacie takiego bubla jako alternatywę dla
    > iPhone skoro oczywiste jest że w Androdzie więcej jest baboli niż w iOS?

    Jakich baboli? W którym Androidzie? W starym Desire, z nieaktualizowanym
    systemem? Z użyszkodnikiem, który nie ogarnia ustawień systemu, aktualizacji
    itp. Który nie umiał wybrać telefonu dopasowanego do własnych potrzeb?
    Kupił starego htc, bo zobaczył u Ciebie nowego ajfona? Pomyliło mu się
    to htc z ajfonem podczas zakupu, bo było zbyt podobne?
    I od 2 lat jest to jedyny jego telefon do "biznesu" i fb dla córki?
    I jak mu się zepsuje to "biznes" padnie, podobnie jak profil córki.
    I to wszystko w Ameryce?
    Patrz gdyby mi się zepsuł telefon, to go oddam do naprawy na gwarancji,
    (choć zostało mu jeszcze z miesiąc, czy dwa i czas się rozejrzeć za czymś
    nowszym) i wyciągnę na czas naprawy z szuflady jakiś stary, a jest z czego
    wybierać, albo pójdę do sklepu obok i kupię coś co mi się spodoba, za
    rozsądną cenę.

    A ile u Ciebie w Jackowie kosztuje Nexus 4, z podatkiem stanowym, bez umowy?

    > Nie mam wątpliwości że za parę dni znowu się będziesz dziwił że
    > zachęcam innych do kupienia produktu z którego jestem zadowolony
    > albo że uważam to, że firma wypuszcza darmowe poprawki do swoich
    > produktów softwareowych jako coś dobrego a nie coś złego...
    > To tylko kwestia czasu i znów się zresetujesz i będziesz się znowu "dziwił"
    >:-)

    Ja też się dziwię, mam obok sklep z ajfonami i nie mam tam ani funkcjonalnych
    _dla_mnie_ telefonów, ani rozsądnych cen.
    To że tobie pasuje, nie znaczy że pasuje wszystkim. Tak się złożyło, że ajfon
    stał się dla wielu pierwszym telefonem, nie tylko do dzwonienia. Ja rozumiem
    że jako pierwszy bardziej zaawansowany telefon iP4 robi wrażenie, sam go te
    2 lata temu oglądałem zastanawiając się czy może warto. Jak dla mnie nie.
    Tyle że używałem już wcześniej różnego podobnego funkcjonalnie sprzętu.
    Ten sprzęt nie ma dla mnie jakichś specjalnych zalet, a lista upierdliwości
    jest zdecydowanie przydługa.

    Zauważ że wielu z tutaj piszących, używało latami różnych systemów mobilnych,
    na sprzęcie różnych producentów, wyrobili sobie zestaw oczekiwań które nowy
    telefon ma spełnić, żeby było warto go kupić.

    --
    kakmaratgmaildotcom