    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Analogowa kamera->IP
    Date: Sun, 13 Mar 2016 13:43:23 +0100

    W dniu 12.03.2016 o 14:19, Tmek pisze:

    > Jak na razie to obracamy sie w sprzecie budzetowym wiec masz takie
    > propozycje.
    ech, życie. Dawno temu,w sensie parę lat, kupiłem pierwszą kamere IP
    edimaxa. oczywiście aby była znacznie lepsza niż pal, kupiłem kamerę
    hd. najtańszą hd, bo po co mam płacić więcej, skoro nie wykorzystam.
    Niestety okazało się że kamera ma możliwość widzenia i wyświetlania
    obrazu 1.3mpix, ale TYLKO pod internet explorerem z axtivex. czyli
    ogólnie dupa. raz że wystrzegam się windowsa, a dwa, w podróży, z
    telefonu (windows mobile 6) już nic nie zobaczysz. Jakiś czas potem
    edimax wydał program na androida. Ale jest tak. jeśl już ktoś ogląda
    przez internet explorera obraz 1.3mpix, to podgląd kamery za pomocą
    telefonu z androidem, skutkuje zmianą obrazu na 320x240(i powiadomieniem
    o tym fakcie) i kamera tak ustawiona już pozostaje na zawsze. Tak więc
    chińskie kamery kupowałem po dokładnym sprawdzeniu forum i z pełną
    świadomością ich niedoróbek.
    Za rejestrator Apera na 4 kamery "płaciłem" (doradzałem takie
    rozwiązanie) ponad 1000zł z vatem. KAmery po kilkaset złotych. teraz
    mniej niż 200zł na 8 kamer, z duuuużo wyższą jakością i mam w tyłku że
    niema vatu. teraz tego apera nikt za 200zł niechce kupić :(
    ToMasz