    Date: Wed, 13 May 2015 18:39:13 +0200
    From: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ammono

    W dniu 2015-05-13 o 10:58, J.F. pisze:
    > Z drugiej strony - taka juz rola inwestora, ze chce zarobic.
    Tak samo dresiarze którzy zabierają telefony, ale czy to jest
    usprawiedliwienie? Obiecywali pieniądze na rozwój, a potem wykręcili się
    sianem i próbowali przejąć firmę, efekty są jakie są. Nie wiem skąd ta
    pobłażliwość w ocenie.

    > U nas czesto jednak oznacza to oszukancza spekulacje, a nie chec rozwoju
    > firmy.

    Wzorce przyszły ze wschodu
    http://www.tvp.pl/centrum-informacji/informacje-dla-
    mediow/komunikaty-centrum-informacji/dokumentalna-pr
    awda-o-grabiezy-w-rosji-w-tvp2/17728305

    a aktualnie ćwiczą to na nas Estończycy.

    > Ja tam nie wiem, ale z braku sprzeciwow to normalnie nie trwa miesiacami.
    > Jest umowa, jest odpowiednie posiedzenie/zgromadzenie, pismo do KRS, i w
    > ciagu paru tygodni trafia do rejestru, a formalnie to obowiazuje od
    > chwili uchwalenia.

    Gdyby wszystko było lege artis to by nie było tematu. Sęk w tym że
    wychodzisz z własnej firmy a za chwilę nie możesz już do niej wejść, bo
    zmienił się zarząd a Ty nic o tym nie wiesz, a tym bardzie niczego nie
    podpisywałeś.

    Jak nie ma telewizji albo chociaż gazety to nic nie zrobisz, no chyba że
    masz lepsze dojścia albo lepiej płacisz. Myślisz że ten facet od
    traktora coś by wywalczył bez zadymy na całą Polskę?
    Poza tym to jest ilustracja jak się przejmują wszyscy naszym podobno
    sztandarowym pomysłem.

    > Ale co by mialo dac ? Mowimy o sp. z o.o., ktorej dzialanie reguluje
    > KSH, a nie profesor czy minister.

    W normalnym kraju tak, a u nas ...

    > No wiesz, jesli wartosc terenu przekracza wartosc produkcji, to co sie
    > dziwisz ?

    Zależy jak się liczy. Jak się porówna cenę od dewelopera ze sprzedażą to
    może tak. Jak się policzy koszt demontażu i uruchomienia wszystkiego od
    nowa to już może być inaczej. A jak się doliczy koszt zbudowania zespołu
    który tam pracuje i jego potencjał (a jak widać mają osiągnięcia)?
    Jeżeli wychodzą na plus to po cholerę ruszać, nowe mieszkania stoją
    puste i brakuje kupujących. Mamy przykład z lat 90-tych jaki jest sens
    zamykania fabryk i budowania marketów.

    Piotrek