    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Date: Fri, 17 Apr 2015 10:45:40 +0200

    W dniu 2015-04-17 o 10:13, s...@g...com pisze:

    > Ależ Eagle'a jak najbardziej będziesz mógł legalnie dalej wykorzystywać do swojej
    działalności!! Za relatywnie niewielką kasę kupujesz pełną wersję. Soft całkiem
    przyjemny. Ekspertem od Eagle'a nie jestem, ale tak z ciekawości kiedyś zassałem
    sobie darmową wersję i IMHO jest b. fajny.

    Ależ ja to wiem, że można kupić pełną wersją. Ale czym pozytywnym ma się
    wyróżniać od innych "niskobudżetowych" CADów? Gdybym miał kupować to
    najpierw musiałbym porównać do innych tanich, jak DipTrace, Autotrax,
    czy Rimu.
    Moim zdaniem Eagle jest porównywalny do całkiem darmowego Kicada.

    --
    pozdrawiam
    MD