  • Data: 2015-04-17 18:08:09
    Temat: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-17 o 15:28, s...@g...com pisze:

    > ===========
    >
    > A to już zakrawa na przerost formy nad treścią. Ja nawet nie wiem co to jest
    XML/SVN/CVS.

    SVN i CVS to systemy kontroli wersji. Do zarządzania projektami, które
    są często modyfikowane, zwłaszcza w pracy grupowej. Trudno mi sobie
    wyobrazić, żeby jedna osoba mogła tyle napłodzić, aby nie potrafiła
    ogarnąć swoich projektów pozapisywanych włącznie z wersjami w osobnych
    katalogach. A w przypadku firmy, w której jest kilku projektantów, to
    raczej bym się spodziewał, że nie będą rzeźbić w Eagle tylko kupią sobie
    porządny soft umożliwiający pracę grupową.

    --
    pozdrawiam
    MD