  • Data: 2015-04-17 22:45:29
    Temat: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 18:08:34 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
> [...]
    XML/SVN/CVS.

    > SVN i CVS to systemy kontroli wersji. Do zarządzania projektami, które
    > są często modyfikowane, zwłaszcza w pracy grupowej. Trudno mi sobie
    > wyobrazić, żeby jedna osoba mogła tyle napłodzić, aby nie potrafiła
    > ogarnąć swoich projektów pozapisywanych włącznie z wersjami w osobnych
    > katalogach. A w przypadku firmy, w której jest kilku projektantów, to
    > raczej bym się spodziewał, że nie będą rzeźbić w Eagle tylko kupią sobie
    > porządny soft umożliwiający pracę grupową.

    ====

    Być może "coś w tym jest". Coś mnie w tym ciekawi w Twoim odpisie w tym wątku, ale
    szczerze powiedziawszy za cholerę nie rozumiem argumentacji. Tylko proszę bez żadnej
    urazy. A dajmy na to,że robimy syfrówę:

    1) Franek robi deserjalizację A/D (12-bit)
    2) Józek robi miksowanie syfrowe
    3) Heniek robi demodulację tego bajzlu
    4) itd.,itp....

    Powyższe jest do ogarnięcia przez byle nawet Stasia Chebla. Z łapanki będzie szybciej
    lub taniej? No way !!

    I tak chcąc/niechcąc wchodzimy poniekąd w tematy polityczne.

    Za komuny na dowolne studia było trochę kandydatów. Powiedzmy n/miejsce.

    Dzisiaj mamy "en" miejsc/kandydata

    I byle kto tych egzamów nie zdawał. Jasne, były tzw. "miejsca rektorskie", ale taki
    młotek wylatywał ze studiów po pierwszym semestrze. Więc nie ma sprawy !!

    Jeżeli Twoim zdaniem (XML/SVN/CVS) /(dalej nie wiem co to jest, ale mniejsza o to) w
    czymkolwiek i komukolwiek pomaga.

    A może by tak inaczej podejść do tematu? Back to school!! Prawo Ohma + Kirkchoffa!!