  • Data: 2015-04-17 22:43:33
    Temat: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > SVN i CVS to systemy kontroli wersji. Do zarządzania projektami, które
    > są często modyfikowane, zwłaszcza w pracy grupowej. Trudno mi sobie
    > wyobrazić, żeby jedna osoba mogła tyle napłodzić, aby nie potrafiła
    > ogarnąć swoich projektów pozapisywanych włącznie z wersjami w osobnych
    > katalogach. A w przypadku firmy, w której jest kilku projektantów, to
    > raczej bym się spodziewał, że nie będą rzeźbić w Eagle tylko kupią sobie
    > porządny soft umożliwiający pracę grupową.

    Czyli niby jaki "porządny software" proponujesz dla 5 - 10 osób
    pracujących razem w kilku krajach ( takie rozproszenie) ? Taki za
    $$$$$$$$$ dolarów ?

    Kurde jakoś nas jeszcze nie stać.

    Oczywiście można prowadzić dziennik zmian, wszystko w plikach i opisach
    do nich.

    No ale jeżeli można zrobić diffa pomiędzy rewizją A a rewizją F to
    czasem pomaga.

    Plików z ukończonych projektów też nie można trzymać bezpośrednio jako
    plików bo ktoś niechcący może otworzyć i coś zmienić.

    No i dystrybucja aktualnej wersji też jest prostsza.

    Dobrze by było żeby inni opisali jak sobie radzą z kontrolą wersji w
    swoich projektach. Cenne są informacje od ludzi , którzy to robią a nie
    jak się komu wydaje.

    Tylko projektów płytek mam już kilkaset nie licząc rewizji do nich.

    Pzdr.

    Adam