-
X-Received: by 10.31.159.12 with SMTP id i12mr125739vke.7.1501696850261; Wed, 02 Aug
2017 11:00:50 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.159.12 with SMTP id i12mr125739vke.7.1501696850261; Wed, 02 Aug
2017 11:00:50 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!u14no17958ita.0!news-out.goo
gle.com!g57ni138qtg.1!nntp.google.com!s6no137465qtc.1!postnews.google.com!glegr
oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 2 Aug 2017 11:00:49 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <59820876$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olsl3c$g37$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<59820876$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 02 Aug 2017 18:00:50 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611798
[ ukryj nagłówki ]Jak wszyscy uwazaja ze maja minimum 150W to 15 watow powinno byc ledwo odczuwale.
Przekladnie cierne maja bardzo przyzwoite sprawnosci w granicach 95% na jeden
stopien. Czuc w nogach bylo dynamo. To znaczy ze zabieralo sporo mocy czlowieka.
Teraz jest troche lzej bo dynamo w piascie, zamiast zarowek ledy. A niektorzy na
bateryjki zakladaja oswietlenie do roweru i nie wiedza o czym napisalem.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.17 21:50 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:20 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 22:26 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:53 J.F.
- 02.08.17 23:23 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 00:04 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:10 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:30 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 10:27 LordBluzg(R)
- 03.08.17 11:40 T.
- 03.08.17 13:36 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 14:45 LordBluzg(R)
- 03.08.17 15:27 Yakhub
- 03.08.17 15:30 T.
- 03.08.17 15:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=