  • Data: 2017-08-03 10:27:45
    Temat: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10A 12V to z trzech akumulatorow 1865O wycisniesz.
    > Z modelarskich 100A 12V tez da rade pociagnac.

    Nie łapiesz intencji. 120W potrzebuję sporadycznie (w szczycie) i pewnie
    (co widać) całkowicie w wywodzie pomijasz pojemność. Nie dziwne to u
    lajkonika.

    > Nie znasz sie bo mylisz waty z watogodzinami.
    Srylisz. 10Ah jest mi potrzebne conajmniej. Z uwagi na ciężar mam aku
    litowo/jonowy bo jakoś tego też nie ująłeś (ciężar akumulatora).

    > Jak tak duzo jezdzisz na rowerze ze potrzebujesz ladowac smartfona to do zarowki
    50W masz zapewne jakiegos trojana 12V 120Ah.

    Tak, kurwa jeżdżę na światłach w dzień. Jebnij się. Mam prądnicę, którą
    podładowuję aku i dodatkowo zasilam smartfona, który ma cały czas
    odpalony ekran. Używam go jako licznika, nawigacji i inne bzdury.

    > To z niego uszczknij pradu do ladowania smartfona.

    > Raptem ze dwie amperogodziny na dobe mu ubedzie.

    Smartfon potrzebuje do pracy i ładowania 1200mA/5V co daje obciążenie
    6W, czyli żadne. Problem leży właśnie w momencie postoju. OK mam jakieś
    LED ale jak dla mnie to światło pomocnicze.

    > Na prostej matematyce sie wyjebales ze swoimi sennymi wizjami.

    Sryce. Jakbyś nie głupolił to mógłbym ci wyjaśnić po co mi prądnica 50W
    w rowerze. Dopowiem tylko, że nie muszę podładowywać akumulatora
    prostownikiem i w tym cyklu, całkowicie mi wystarcza.

    --
    LordBluzg(R)