eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • Data: 2017-08-03 14:45:36
    Temat: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-03 o 13:36, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac 150/h i
    jeszcze by mu zapasu zostawalo.

    Kurwa, debilu bij się z faktami:
    "TEST MOCY NA POCZĄTEK

    Test mocy jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia treningów z pomiarem
    mocy. Do ilustracji obliczeń posłużymy się moim testem mocy
    przeprowadzanmy na mierniku CycleOps Power-Tap zainstalowanym w piaście
    koła. Średnia moc uzyskana z testu to 303 waty. Opis samego testu,
    analiza danych i wyznaczenie odpowiednich poziomów mocy dla konkretnych
    treningów w kolejnym artykule na początku tygodnia. Filip Szołowski i
    Marcin Florek z firmy Labosport wyjaśnią na czym polega test mocy, jak
    go należy przeprowadzić i jak przeanalizować uzyskane dane, a następnie
    zrobić z nich dobry użytek. "

    http://akademiatriathlonu.pl/rss/trening/rower/1605-
    moc-mocy-czyli-co-mi-daja-waty

    "Moc
    Z definicji jest to stosunek wykonanej pracy, do czasu w jakim została
    ona wykonana. Jednostką mocy jest Watt [W]. Poprzez pracę należy
    rozumieć siłę z jaką naciskane są pedały. Czas jest powiązany z
    kadencją. Jadąc z kadencją 80 pełen obrót korby następuje co 1/80
    minuty, czyli mniej więcej co 0,75 sekundy. Gdy przy zachowaniu tej
    samej siły, kadencja wzrośnie do 120, to pełen obrót korby będzie trwał
    0,5 sekundy. Wracając do wzoru na moc: moc = siła/czas

    widać, że moc rośnie, gdy siłą pozostaje na tym samym poziomie, a czas
    spada ( 0,75 -> 0,5 ). Jeżeli wrośnie siła, a kadencja pozostanie na tym
    samym poziomie,moc również ulegnie zwiększeniu. Warto w tym miejscu
    zauważyć, że tętno zależy od mocy. Z im wyższą mocą pracują nogi, tym
    szybciej bije serce. Pomiar mocy jest jednak bardziej obiektywny niż
    pomiar tętna. Jadąc z określoną mocą, na rowerze wpiętym w trenażer
    tętno ustala się na pewnym poziomie. Jeżeli zaczniemy rozmawiać, albo
    przejdziemy do pozycji stojącej, tętno wzrośnie, a moc z jaką pracują
    nogi nie ulegnie zmianie. Z jednej strony pomiar mocy pozwala dokładniej
    określić jakiemu obciążeniu poddawane są mięśnie odpowiedzialne za
    napędzanie roweru, ale z drugiej strony, to właśnie tętno mówi o tym,
    jakie jest całkowite obciążenie, któremu poddawany jest organizm.
    Wzrasta ono, gdy angażowane są dodatkowe partie mięśniowe (pozycja
    stojąca), lub gdy zaburzony zostaje rytm oddechu (rozmowa)."

    http://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/trening_ko
    larza/4363/moc

    "Liczbę watów można wyliczyć, znając wagę kolarza, długość, nachylenie i
    czas podjazdu oraz uwzględniając wysokość nad poziomem morza, wilgotność
    i siłę wiatru. Rekordzistą świata w tym zestawieniu jest dopingowicz Jan
    Ullrich, który podczas podjazdu pod Croix de Chaubouret w 1997 r.
    wykręcał moc średnio 494 watów."

    http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,14270306,Tour_
    de_France__Ile_kolarz_wyciska_z_siebie_watow_.html

    Tabelki, srelki, wykresy-sresy. Teraz popatrzę jak się bijesz z faktami
    i swoją głupizną :)

    Cmok!

    --
    LordBluzg(R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: