-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
Date: Wed, 20 Feb 2019 19:20:29 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 30
Message-ID: <X...@l...net>
References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
<5c6a9c75$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<q4f55s$u5d$2@node1.news.atman.pl>
<5c6c6ba6$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<q4i2a7$n24$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="f70a43ff1a53ea28a07b0dd035e4e316";
logging-data="29144";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/f70ZypazDxBW7JdteG9+OovBj0aQjjUc="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:8BVmt4ZCzdszL9Uso1YWKK8XXTY=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650657
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:
>>> A gorki beda obciete z innych przyczyn.
>
>> Przecież tam są trzy małe diody to gdzie są sinusoidy?
>
> Przed diodami.
Co cie obchodzi co jest przed diodami? W samochodzie jest instalacja
pradu stałego.
> BTW -- te diody są raczej duże, skoro muszą przenieść ponad 2 kW!
Mówię o diodach wzbudzenia nie o głownych.
> Obcinając górki -- zmniejszysz napięcie skuteczne.
> Obetniesz, gdy nie dasz wzbudzenia.
Tam nie ma zadnych górek bo przegiegi się najkładają.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.19 20:44 PiteR
- 21.02.19 00:37 J.F.
- 21.02.19 00:49 J.F.
- 21.02.19 00:50 PiteR
- 21.02.19 01:50 yabba
- 21.02.19 01:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:28 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:29 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:05 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:28 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:40 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 03:36 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 03:37 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 09:55 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe