    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Akumulatorki do myszy
    Date: Tue, 28 Dec 2010 17:50:48 +0100

    W dniu 2010-12-28 05:00, astro pisze:
    > < czy już kupić na wszelki wypadek na zapas czy nie.
    >
    > Myszy generalnie pobieraja niewiele energii. Kup akumulatory "odporne" na
    > samorozladowanie, np Sanyo Eneloop 2000 mAh. www.eneloop.info
    > Najlepiej w nowej wersji UTGA (zywotnosc wydluzona o 50% - nominalnie do
    > 1500 cykli pracy).

    Dzięki, zapisałam sobie.
    Ja wsadziłam do tej myszy akumulatorki od nowego telefonu
    bezprzewodowego, jego dodatkowej słuchawki. Telefon nowy (Swiss Voice
    Avena bodajże) oddałam znajomej za darmo. Zostawilam sobie tylko od tej
    dodatkowej słuchawki akumulatorki, no i przydały się bo jak kupiłam mysz
    to okazało się, że w zestawie nie ma akumulatorków.

    --
    animka