  • Data: 2010-12-29 16:40:31
    Temat: Re: Akumulatorki do myszy
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma reguły. Sanyo padły mi po roku, a jakieś Tronic z Lidla za
    > 12zł/4szt. działają już kilka lat. :-)

    "Tronic" robi juz całkiem niezłe akumulatory w swojej grupie cenowej,
    ostatnio za 10% drożej sprzedaje np w Aldi akumulatory o niskim
    samorozładowaniu jak Eneloop. Używam sporo akumulatorów i zauwazyłem że
    firmowe o maksymalnych pojemnościach warto kupować do intensywnego
    używania bo po 2-3 latach ilość uszkodzonych mało zależy od ceny i nazwy
    producenta. Oczywiście nie mówię o róznych chińskich wynalazkach z
    allegro po 3 złote bo mam poważne obawy czy wiele z nich to nie braki
    produkcyjne i nie trafia do Polski zamiast do recyklingu.