  • Data: 2010-05-02 18:06:44
    Temat: Re: Akcesoria do Peugeota - gdzie w Warszawie?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-02 06:45:06 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

    > Wyobraź sobie, że wiem o Googlach i stosuję.

    No to fajnie.
    Ja tam znalazłem parę sklepów z akcesoriami do auta, które wymieniłeś.

    > Na tej liście, znalezionej przeze mnie juz wczoraj,

    Nic nie pisałeś, że znalazłeś ten sklep:

    > jest tylko 1 sklep z akcesoriami - przy Czerniakowskiej,

    A na tej, którą ja podałem - więcej sklepów.

    > który nie podaje w jakie dni i godziny jest czynny.

    Tak, jasne, nie podają.
    Może kliknij raz jeszcze i przeczytaj?
    (tu masz zrzut ekranu:
    <http://img249.imageshack.us/img249/7783/screenshot2
    0100502at603.png>

    > Pozostałe sklepy są sklepami z częściami zamiennymi.

    Szukasz choinek zapachowych do konkretnego modelu auta?
    Czy ściereczek do szyb?
    To takich sklepów (np. z płynem do spryskiwaczy pasującym tylko do
    peugeota) nie widziałem nigdy.

    --
    Bydlę