  • 1. Data: 2010-05-01 17:27:08
    Temat: Akcesoria do Peugeota - gdzie w Warszawie?
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    Witam

    Dopiero zaczynam moją przygodę z Peugeotem
    i dlatego proszę o informacje gdzie w Warszawie
    można kupić akcesoria do samochodów tej marki.
    Przypuszczam, że u dealerów będzie drogo, więc
    proszę o podanie namiarów także na inne sklepy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-01 17:55:15
    Temat: Re: Akcesoria do Peugeota - gdzie w Warszawie?
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-01 17:27, Kierowca pisze:
> [...]
    > można kupić akcesoria do samochodów tej marki.
    > Przypuszczam, że u dealerów będzie drogo, więc
    > proszę o podanie namiarów także na inne sklepy.

    O jakie konkretnie akcesoria chodzi?

  • 3. Data: 2010-05-01 18:31:32
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > O jakie konkretnie akcesoria chodzi?

    Przede wszystkim o dywanik do bagażnika i pokrowce
    na siedzenia. Ponadto pewnie będą potrzebne jakieś
    kosmetyki. No i wszystko inne co może się przydać,
    a o czym pomyślę gdy zobaczę to w sklepie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-01 19:36:26
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-01 18:31, Kierowca pisze:

> [...]
    > na siedzenia. Ponadto pewnie będą potrzebne jakieś
    > kosmetyki. No i wszystko inne co może się przydać,
    > a o czym pomyślę gdy zobaczę to w sklepie.

    To szukaj sklepów typu Norauto. Możesz też spróbować na allegro i w
    marketach.

  • 5. Data: 2010-05-01 19:58:34
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > To szukaj sklepów typu Norauto. Możesz też spróbować na allegro i w marketach.

    To nie ma w Warszawie sklepów z akcesoriami do Peugeota?
    Dziwne. Z akcesoriami do Skody takie są, np. przy Surowieckiego.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-05-01 20:48:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-01 19:58:34 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

    > To nie ma w Warszawie sklepów z akcesoriami do Peugeota?

    Są.

    <http://tinyurl.com/2evmnhj>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-05-01 20:54:44
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Daj se spokoj i oszczedzaj pieniadze :) W najblizszym czasie bedzie na
    co wydawac :) Mi szybko przeszly felgi, dywaniki i inne cuda :)

    Pozdr.

  • 8. Data: 2010-05-01 21:57:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 May 2010 19:58:34 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> wrote:

    >To nie ma w Warszawie sklepów z akcesoriami do Peugeota?
    >Dziwne. Z akcesoriami do Skody takie są, np. przy Surowieckiego.

    Tego sklepu już od dawna nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2010-05-02 06:41:39
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > Daj se spokoj i oszczedzaj pieniadze :) W najblizszym czasie bedzie na co wydawac
    :) Mi szybko przeszly felgi, dywaniki i inne
    > cuda :)

    Nie chodzi o felgi, które zresztą mam, oryginalne.
    Dywanik do bagażnika to oszczędność. Pokrowce na siedzenia też.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-05-02 06:45:06
    Od: "Kierowca" <a...@m...pl>

    > <http://tinyurl.com/2evmnhj>
    Wyobraź sobie, że wiem o Googlach i stosuję.
    Na tej liście, znalezionej przeze mnie juz wczoraj,
    jest tylko 1 sklep z akcesoriami - przy Czerniakowskiej,
    który nie podaje w jakie dni i godziny jest czynny.
    Pozostałe sklepy są sklepami z częściami zamiennymi.