  • 51. Data: 2012-03-27 16:03:13
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości
    >Takie rzeczy tylko wśród jabczanych baranów ostro strzyżonych. Pewnie
    >wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt ( opisany w tej książce
    >kilkakrotnie! ) Stif uwalał swoje własne wynalazki, wyniki kontaktów
    >lepszą jaźnią i po bezpośrednim połączeniu z "emejzingiem" Przykład:
    >Apple II > Apple Lisa. Apple II odniósł sukces rynkowy i został przez
    >jabczanego uwalony w najbardziej odrażający sposób - typowy dla
    >wielkich korporacji, których Stivi tak bardzo się przecież brzydził.

    No nie. Przyszly lata 80-te i 8-bitowa zabawka przestala wystarczac.
    Czas bylo pomyslec o nowym, lepszym systemie. Najwyzszy czas, bo IBM
    zaczal juz dominowac rynek.

    Jak podaje wiki - Apple II bylo nadal sprzedawane az do lat 90 w
    roznych odmianach, byl tez Apple III - niechetnie kupowany.
    Za to Jobsa jakos wywalili z projektu Lisa, wiec przeszedl do projektu
    MacIntosh.

    I mimo ze Lisa technicznie byla bardziej zaawansowana, to łaska
    klientow na pstrym koniu w owym czasie jezdzila, i trudno powiedziec
    czyja to zasluga.
    Zreszta klocili sie nadal i Jobs zaczal prace nad NeXT

    J.

  • 52. Data: 2012-03-28 00:44:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    Czyli jednak bajki... ok.

    > są całe stada takich co chcą, zaczynając od tych co chcą coś anonimowo
    > wysłąć lub sciągnąć, idac przez tych co chcą coś ci zainstalować w kompach
    > a kończąc na nudzących sie gówniarzach których jara hackowanie cudzych
    > komputerów.

    Anonimowo wysłać lub ściagnąć mogą z byle kafejki, z McDonalds włącznie.
    A co do wchodzenia na Twój komputer to chyba umiesz się zabezpieczyć
    aby nawet ktoś w Twoim wifi już obecny się nie dostał do Remote Desktop
    czy VNC lub systemu plików tam gdzie nie chcesz aby wchodził...
    Samo udostępnienie koledze hasła do wifi nie umożliwi mu dostępu do
    tego aby zainstalował coś na Twoim kompie, o ile nie dasz mu następnych
    haseł i nie otworzysz następnych zabezpieczeń.

  • 53. Data: 2012-03-28 00:47:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> wrote in message

    > Czytałeś mój post? Jeśli tylko przeszedłeś wzrokiem przez litery, a nie
    > przeczytałeś ze zrozumieniem to zrób to i dopiero wtedy odpowiadaj.
    > Czy ja gdzieś napisałem, że to ja chcę robić?

    A czy jest jakaś różnica pomiędzy chceniem robić czegoś osobiście
    a chceniem aby ktoś coś zrobił za nas? Wyraziłeś chęć odbierania
    ludziom prawa do prowadzenia własnych firm na podstawie swojej
    oceny charakteru - to hipokryzja u kogoś kto narzeka na totalitaryzm.

    > Wyraziłem zażenowanie, że WIELKI Stif z nadgryzionym jabłkiem zamiast
    > mózgu poniżał ludzi z powodu słabości swojego charakteru i dla samego
    > tylko kaprysu mieszał ich z błotem, jak wynika z książki o której
    > rozmawiamy.
    > Taki człowiek nie powinien prowadzić firmy z powodów czysto zdrowo -
    > rozsądkowych, ale ja nie miałem zamiaru niczego mu zabraniać.
    > Łapiesz tę subtelną różnicę?

    Nie, nie łapię.
    Nawet gdybyś sam nie kiwnął palcem to wciąż jest to hipokryzja.

  • 54. Data: 2012-03-28 00:48:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > uwalony w najbardziej odrażający sposób - typowy dla wielkich korporacji,
    > których Stivi tak bardzo się przecież brzydził.

    Nie o tym mówiłem.

  • 55. Data: 2012-03-28 20:33:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Anonimowo wysłać lub ściagnąć mogą z byle kafejki, z McDonalds włącznie.

    Sloneczko, anonimowo wtedy bedzie anonimowo, ale jak jakis koles bedzie
    nieleglne tresci ladowal z Twojego lacza to, to juz nie bedzie anonimowo,
    tylko Ty bedziesz podsadnym. Ach, te hamburgerowe umysly.

  • 56. Data: 2012-03-29 08:09:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie, nie łapię.

    Zjedz hamburgera.

  • 57. Data: 2012-04-03 22:41:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Ghost <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    -a-wireless-usb-thumb-drive-with-airdisk-pro-for-ios
    -download-now/

    > Powiesz nam w koncu ile apple placi influencerom, czy wolisz role
    > przyglupiego, darmowego wyznawcy?

    Ciekawe czy wkrótce dostanie nowe wytyczne z centrali w związku z
    ropoczynającą się agresywną kampanią konkurencji:
    http://www.smartphonebetatest.com/

  • 58. Data: 2012-04-06 17:48:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > tego aby zainstalował coś na Twoim kompie, o ile nie dasz mu
    > następnych haseł i nie otworzysz następnych zabezpieczeń.

    tylko wracamy do haseł które są raczej długi i trzeb by je jednak po
    udostownienniu komuś obcemu zmienić.

    wspominany przez ciebie standard dostępu poprzez pin jest dziurawy nie
    powinno sie go zostawiać jako aktywny.

  • 59. Data: 2012-04-06 20:12:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tylko wracamy do haseł które są raczej długi i trzeb by je jednak po
    > udostownienniu komuś obcemu zmienić.

    A po co obcych ludzi do domu wpuszczasz i do swojego wifi?