  • 1. Data: 2012-03-22 17:59:45
    Temat: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://gizmodo.com/5895010/the-case-against-google
    I jego esencja:

    Google needs you to reveal your location, your friends, your history, your
    desires, your finances; nothing short of your essence. And it needs to
    combine all that knowledge together. That's Search Plus Your World. "Your
    World" is not just your friends, or your location. It's your everything.
    The breadth of information Google wants to collect and collate is the stuff
    of goosebumps.
    And the thing is, Google's going to get it. All of it.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 2. Data: 2012-03-22 19:28:58
    Temat: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: atm <...@v...pl>

    Mozna dorzucic jeszcze to:
    http://gizmodo.pl/android-gdyby-nie-reklamy-aplikacj
    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

  • 3. Data: 2012-03-22 19:32:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:28:58 +0100, atm napisał(a):

    > Mozna dorzucic jeszcze to:
    > http://gizmodo.pl/android-gdyby-nie-reklamy-aplikacj
    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

    akurat to daje się załatwić edycją jednego pliku tekstowego. Skutecznie i
    od ręki.
    A systemowe globalne szpiegowanie jest powaznym problemem. Zwłaszcza, ze
    większosć frajerów nie widzi w tym żadnego problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2012-03-22 19:36:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-22 19:32, Waldek Godel wrote:

    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

    > akurat to daje się załatwić edycją jednego pliku tekstowego. Skutecznie i
    > od ręki.

    Masz moze info pod reka jak to zrobic?

    > A systemowe globalne szpiegowanie jest powaznym problemem. Zwłaszcza, ze
    > większosć frajerów nie widzi w tym żadnego problemu.

    No to jest swego rodzaju ironia: full narzedzi do przechowywania danych
    i jednoczesnie swiadomosc, ze ktos ma do nich swobodny dostep...

  • 5. Data: 2012-03-22 19:51:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:36:45 +0100, atm napisał(a):

    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

    > Masz moze info pod reka jak to zrobic?

    Use google, Luke.
    Hint: plik hosts.
    W kontekście tego, do czego zuzywana jest energia, wyświetlania reklam.
    Dziala cuda, wszystkie telefony od pewnego czasu mam wolne od reklam.
    Uwalnia rownież przeglądarkę i częściowo zapobiega szpiegowaniu przez
    google, jak też największe ścierwa polskiego internetu typu gemius i
    spółka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2012-03-22 19:56:12
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-03-22 19:51, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > Uwalnia rownież przeglądarkę i częściowo zapobiega szpiegowaniu przez
    > google, jak też największe ścierwa polskiego internetu typu gemius i

    A podzielisz się zawartością twojego pliku hosts?

  • 7. Data: 2012-03-22 20:02:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:56:12 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > A podzielisz się zawartością twojego pliku hosts?

    http://jamesisbored.com/iphone/content/hosts.php

    Autor jest akurat ajfoniarzem, można usunąć wszystkie linki do apple, iAd i
    innych ich biznesow, będzie parę kB mniej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 8. Data: 2012-03-22 20:04:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.03.2012 19:32, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > A systemowe globalne szpiegowanie jest powaznym problemem. Zwłaszcza, ze
    > większosć frajerów nie widzi w tym żadnego problemu.

    Nie czuje się frajerem, bez sensu danych nie ujawniam, APN w Desire
    włączam i wyłączam ręcznie, ale jednak społecznego zagrożenia nie
    dostrzegam. Ja to widzę tak: (przykład!) Sposób w jaki ja załatwiam
    potrzeby fizjologiczne w toalecie, interesuje sąsiadkę, paru zboczeńców
    i google. Co mi grozi jak te dane będą ujawnione? Tak naprawdę nie
    wiele, bo co za różnica czy stoję czy siedzę? Natomiast google które
    takie dane zgromadzi od miniona osób, może je za bardzo wysoką kwotę
    sprzedać producentowi deski klozetowej i papieru toaletowego.
    Zdaje sobie sprawę z (przynajniej częsci) zagrożeń wynikających z
    łatwości "śledzenia" naszego życia. ale gdyby takie "śledzenie" było
    normalne i dotyczyło każdego, to dzisiejsza przestępczość prawie
    przestała by istnieć!
    Czy naprawdę jestem "Lemingiem"?
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-03-22 20:35:46
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-22 20:02, Waldek Godel pisze:

    > http://jamesisbored.com/iphone/content/hosts.php
    >
    > Autor jest akurat ajfoniarzem, można usunąć wszystkie linki do apple, iAd i
    > innych ich biznesow, będzie parę kB mniej.

    Można też do hosts wyeksportować adresy zablokowanych domen z listy
    AdBlocka i NoScripta z przeglądarek. AdBlock w Operze i Chrome ma jakieś
    przygotowane gotowe zestawy list adresów do blokowania reklam.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-03-22 21:06:46