    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Date: Tue, 27 Mar 2012 17:44:52 -0500

    news:jkrhtb$525$1@news.task.gda.pl...
> [...]

    Czyli jednak bajki... ok.

    > są całe stada takich co chcą, zaczynając od tych co chcą coś anonimowo
    > wysłąć lub sciągnąć, idac przez tych co chcą coś ci zainstalować w kompach
    > a kończąc na nudzących sie gówniarzach których jara hackowanie cudzych
    > komputerów.

    Anonimowo wysłać lub ściagnąć mogą z byle kafejki, z McDonalds włącznie.
    A co do wchodzenia na Twój komputer to chyba umiesz się zabezpieczyć
    aby nawet ktoś w Twoim wifi już obecny się nie dostał do Remote Desktop
    czy VNC lub systemu plików tam gdzie nie chcesz aby wchodził...
    Samo udostępnienie koledze hasła do wifi nie umożliwi mu dostępu do
    tego aby zainstalował coś na Twoim kompie, o ile nie dasz mu następnych
    haseł i nie otworzysz następnych zabezpieczeń.