    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Date: Tue, 27 Mar 2012 17:47:13 -0500

    "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> wrote in message
    news:jksbic$kre$1@node2.news.atman.pl...

    > Czytałeś mój post? Jeśli tylko przeszedłeś wzrokiem przez litery, a nie
    > przeczytałeś ze zrozumieniem to zrób to i dopiero wtedy odpowiadaj.
    > Czy ja gdzieś napisałem, że to ja chcę robić?

    A czy jest jakaś różnica pomiędzy chceniem robić czegoś osobiście
    a chceniem aby ktoś coś zrobił za nas? Wyraziłeś chęć odbierania
    ludziom prawa do prowadzenia własnych firm na podstawie swojej
    oceny charakteru - to hipokryzja u kogoś kto narzeka na totalitaryzm.

    > Wyraziłem zażenowanie, że WIELKI Stif z nadgryzionym jabłkiem zamiast
    > mózgu poniżał ludzi z powodu słabości swojego charakteru i dla samego
    > tylko kaprysu mieszał ich z błotem, jak wynika z książki o której
    > rozmawiamy.
    > Taki człowiek nie powinien prowadzić firmy z powodów czysto zdrowo -
    > rozsądkowych, ale ja nie miałem zamiaru niczego mu zabraniać.
    > Łapiesz tę subtelną różnicę?

    Nie, nie łapię.
    Nawet gdybyś sam nie kiwnął palcem to wciąż jest to hipokryzja.