  • 1. Data: 2012-03-21 17:45:46
    Temat: play24 - awaria
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Ma ktos problemu z logowaniem do play24?
    Mam 3 numery i na zadnym nie dziala logowanie. Tak jakbym zapomnial hasla.
    Ale przy probie zmienienia hasla rowniez wybija
    "niepoprawny email lub numer telefonu". To jest juz oczywiscie bzdura. W BOK
    nic mi na ten temat nie potrafili powiedziec. Rece mi opadaja.

    MIX-NET

  • 2. Data: 2012-03-21 19:14:36
    Temat: Re: play24 - awaria
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 21 03 2012 17:45, MIX-NET pisze:
    > Ma ktos problemu z logowaniem do play24?

    Najmniejszych.

    > Mam 3 numery i na zadnym nie dziala logowanie.

    Wszystkie 3 sprawdziłem.

    > Rece mi opadaja.

    To tak jak mi. Co widzę jakiś tekst o niedziałającym play, sprawdzam i
    wszystko mi działa. Zgroza.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2012-03-21 22:06:10
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Ma ktos problemu z logowaniem do play24?

    Żadnych problemów.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-03-22 14:01:49
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "niepoprawny email lub numer telefonu". To jest juz oczywiscie bzdura. W
    > BOK nic mi na ten temat nie potrafili powiedziec. Rece mi opadaja.

    Juz wiem co bylo. Po roku czasu dobralem w play trzeci numerek. Dostawalem 2
    faktury. Ktos z BOK zadzwonil do mnie czy nie chcialbym zrobic konsolidacji
    uslug, tak zeby byly na jednej fakturze. Zgodzilem sie. O tym, ze przez to
    wygasna mi wszystkie hasla do play24 i o tym ze moge sie pozegnac z historia
    polaczen i faktur na play24 tego juz nikt nie powiedzial. Tak, ze jak zalezy
    konus na histori polaczen, a bedzie chcial robic konsolidacje uslug, to
    niech sie dobrze zastanowi.

    MIX-NET

  • 5. Data: 2012-03-22 15:31:26
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-22 14:01, MIX-NET pisze:

> [...]
    > konus na histori polaczen, a bedzie chcial robic konsolidacje uslug, to

    Jesteś pewny że o to chodziło? Bo ja kilka dni temu też nie mogłem się
    zalogować na Play24. A mam tylko jeden numer u nich.

  • 6. Data: 2012-03-22 20:53:14
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-03-22 14:01, MIX-NET pisze:

    > Jesteś pewny że o to chodziło? Bo ja kilka dni temu też nie mogłem się
    > zalogować na Play24. A mam tylko jeden numer u nich.

    Tak mi powiedzieli.......

    MIX-NET

  • 7. Data: 2012-03-22 21:21:28
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-22 20:53, MIX-NET pisze:
    > Użytkownik "jadryś"<r...@y...com> napisał w wiadomości
    > Tak mi powiedzieli.......
    >

    > MIX-NET

    Oni coś kręcą w tych wyjaśnieniach.. Ja jeszcze niedawno nie mogłem
    wysyłać mms-ów, zgłosiłem to na Play24. Oddzwonił konsultant i
    powiadomił mnie że sprawdzą pobliski nadajnik. Po 2 dniach na Play24
    dostałem odpowiedź że niedziałająca usługa wysyłania mms-ów to nie ich
    wina że u nich wszystko jest w porządku i to u mnie musi być problem, a
    jednak po tej interwencji z wysyłaniem mms-ów nie mam już żadnych
    problemów.