  • 1. Data: 2012-03-22 03:45:40
    Temat: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ciekawa aplikacja na iPhone/iPad łamiąca barierę wytykaną
    często przez posiadaczy innych telefonów: niemożność prostego
    przesłania plików do/z peceta, rola USB drive... Nazywa się AirDisk:
    http://www.redmondpie.com/use-your-iphone-or-ipad-as
    -a-wireless-usb-thumb-drive-with-airdisk-pro-for-ios
    -download-now/

  • 2. Data: 2012-03-22 08:56:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ciekawa aplikacja na iPhone/iPad łamiąca barierę wytykaną
    > często przez posiadaczy innych telefonów: niemożność prostego
    > przesłania plików do/z peceta, rola USB drive... Nazywa się AirDisk:

    Prostego, powiadasz...
    "iPhone needs to be on the same Wi-Fi network as the computer"
    Co to ma wspólnego z USB?

    " but that's better than nothing"

    Tak się pocieszajcie...

    JoteR

  • 3. Data: 2012-03-22 10:35:36
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 22.03.2012 08:56, JoteR pisze:

    > Prostego, powiadasz...
    > "iPhone needs to be on the same Wi-Fi network as the computer"
    czy to jest odpowiednik serwera FTP uruchomionego na telefonie?
    > Co to ma wspólnego z USB?
    usb i wifi(domowe) ma niewielki zasięg?
    > " but that's better than nothing"

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-03-22 13:12:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jkeluv$cmp$1@inews.gazeta.pl...

    > Prostego, powiadasz...
    > "iPhone needs to be on the same Wi-Fi network as the computer"
    > Co to ma wspólnego z USB?

    No tak samo jak USB służy do przechowywania plików z peceta.
    Lub przenoszenia z jednego peceta na inny.
    Co do stawiania wifi, to nie wiem jak u Was, ale w USA wifi jest
    już praktycznie w każdym domu w którym się używa takich
    gadżetów. Więc scenariusz gdzie odwiedzasz kolegę i chcesz od
    niego wziąć film z jego peceta do domu do swojego peceta jest
    teraz realizowalny w praktycznie taki sam sposób jak wetknięcie
    w jego peceta USB flash drive.

    > " but that's better than nothing"
    >
    > Tak się pocieszajcie...

    No jest to better than nothing.

  • 5. Data: 2012-03-22 16:06:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > No tak samo jak USB służy do przechowywania plików z peceta.

    Niesłychanie światła myśl. Zapewne chciałeś coś mądrego napisać i - no co za
    pech - znowu nie wyszło.

> [...]
    > niego wziąć film z jego peceta do domu do swojego peceta jest
    > teraz realizowalny w praktycznie taki sam sposób jak wetknięcie

    1. USB jest obecne w praktycznie każdym komputerze, a tryb USB mass storage
    jest obsługiwany w każdym porządnym systemie operacyjnym, zarówno tym na
    komputerze, jak i na telefonie, nie wyłączając tzw "dumbfonów". Wi-Fi
    niekoniecznie, a nawet rzekłbym - w zdecydowanej mniejszości stacjonarnych
    PC.
    2. Ile tam napisali? 64 GB? Sprawdź z łaski swojej, do którego gigabajta ci
    dojdzie transfer, zanim zdechnie bateria. Telefon podłączony via USB nie
    dość, że będzie sobie dostojnie kopiował dane, to jeszcze bezczelnie będzie
    się w tym czasie ładował.
    3. Wynalazek fajny i niedrogi, ale ogłaszanie go jako "USB drive" jest
    zwykłą megalomanią.
    4. Czy program jest dostępny w polskim AppStore dla polskich użytkowników?

    > No jest to better than nothing.

    Słusznie. Czyli po kilku latach dynamicznego rozwoju iPhone dorobił się
    funkcjonalności mojego Siemensa z 2004 roku.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-03-22 18:06:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > Co do stawiania wifi, to nie wiem jak u Was, ale w USA wifi jest
    > już praktycznie w każdym domu w którym się używa takich

    cholernie wygodne aby skopiować film wklepywać tasiemcowe hasło do sieci
    wifi kolegi, które on powinien potem zmienić na inne dla bezpieczeństwa :)

    Chyba z Amerykanei są takimi debilami ze te ich wifi są zwykle publiczne i
    każdy może włazić im z butami do domu z ulicy.

  • 7. Data: 2012-03-22 18:19:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jkff67$ovs$1@inews.gazeta.pl...

    > Niesłychanie światła myśl. Zapewne chciałeś coś mądrego napisać
    > i - no co za pech - znowu nie wyszło.

    Widzę Joter, że kultury z domu nie wyniosłeś... szkoda.
    Albo celowo pozujesz na takiego szorstkiego gbura.

> [...]
    > tym na komputerze, jak i na telefonie, nie wyłączając tzw "dumbfonów".
    > Wi-Fi niekoniecznie, a nawet rzekłbym - w zdecydowanej mniejszości

    Nikt nie napisał że jest to lepsze rozwiązanie od USB, wręcz przeciwnie,
    podsumowali że to "lepsze niż nic". Więc nie rozumiem o co się czepiasz?

> [...]
    > ci dojdzie transfer, zanim zdechnie bateria. Telefon podłączony via USB
    > nie dość, że będzie sobie dostojnie kopiował dane, to jeszcze bezczelnie

    Jeszcze raz - nikt nie twierdzi że to rozwiązanie zapewni ładowanie
    telefonu.

    > 3. Wynalazek fajny i niedrogi, ale ogłaszanie go jako "USB drive" jest
    > zwykłą megalomanią.

    Jest jak najbardziej jego funkcjonalnym analogiem.
    Nie wiem czemu się tak najeżyłeś? iOS Cię jakoś specjalnie rozdrażnia?
    Czy po prostu zawsze i na codzień jesteś takim szorstkim gburem?

    > 4. Czy program jest dostępny w polskim AppStore dla polskich użytkowników?

    Jak Cię to interesuje to chyba możesz sobie sprawdzić sam zamiast mnie
    pytać?

    > Słusznie. Czyli po kilku latach dynamicznego rozwoju iPhone dorobił się
    > funkcjonalności mojego Siemensa z 2004 roku.

    I znowu się najeżasz - po co ten ton? Wyluzuj... Nic Ci nie zagraża.
    Nikt Cię do kupowania iPada ani iPhone nie będzie zmuszał... :-)

  • 8. Data: 2012-03-22 18:24:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > cholernie wygodne aby skopiować film wklepywać tasiemcowe hasło do sieci
    > wifi kolegi, które on powinien potem zmienić na inne dla bezpieczeństwa :)

    Kolega ma hasło na wifi chyba nie po to aby Ciebie od wifi izolować?
    A jeśli nie budzisz zaufania u własnego kolegi to chyba już Twój problem...
    :-)
    O WPS może słyszałeś? Żadnych haseł wpisywać nie musisz...

    > Chyba z Amerykanei są takimi debilami ze te ich wifi są zwykle publiczne
    > i każdy może włazić im z butami do domu z ulicy.

    Amerykanie są debilami - jasne. Polacy są najmądrzejsi na świecie.
    Amerykanie się uczą od Polaków wszystkiego... i od Polaków samoloty
    i procesory do pecetów kupują. Zapomniałem że Intel, Apple, Google
    to są wszystko polskie firmy obsadzone polskimi szefami i specami...
    Gdzie Ty żyjesz żeby być tak nierozgarniętym?

  • 9. Data: 2012-03-22 19:34:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Widzę Joter, że kultury z domu nie wyniosłeś... szkoda.
    > Albo celowo pozujesz na takiego szorstkiego gbura.

    Mylisz pojęcia "kultura" z "political correct".
    Tak, te drugiego pojęcia z domu nie wyniosłem, u nas zawsze określało się
    Murzyna Murzynem, a przygłupa przygłupem. U ciebie było odwrotnie? Przykre.

    > Jeszcze raz - nikt nie twierdzi że to rozwiązanie zapewni ładowanie
    > telefonu.
    [...]
    > Jest jak najbardziej jego funkcjonalnym analogiem.

    Oczywistej sprzeczności powyższych zdań już nie widzisz?

    > Jak Cię to interesuje to chyba możesz sobie sprawdzić sam zamiast mnie
    > pytać?

    Nie mogę, dlatego pytam. Zapomniałem, że akurat od ciebie sensownej
    odpowiedzi nie uzyskam.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-03-23 00:06:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jkfrdr$4g$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Tak, te drugiego pojęcia z domu nie wyniosłem, u nas zawsze określało się
    > Murzyna Murzynem, a przygłupa przygłupem. U ciebie było odwrotnie?

    Czyli nie pozujesz na chama - jesteś nim...

    > [...]
    >
    > Oczywistej sprzeczności powyższych zdań już nie widzisz?

    Używasz USB Flash Drive do ładowania swojego telefonu? A to ciekawe.

    >>> 4. Czy program jest dostępny w polskim AppStore dla polskich

    > Nie mogę, dlatego pytam. Zapomniałem, że akurat od ciebie sensownej
    > odpowiedzi nie uzyskam.

    Powinieneś chyba zapytać jakiegoś polskiego użytkownika :-)))