  • 41. Data: 2012-03-26 10:38:37
    Temat: Re: AirDisk - czyli pliki z peceta na iPhone/iPad przez wifi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jkmqos.330.0@poczta.onet.pl...

    > Ale wciąż twierdzę że nie po to kupujesz iPhone aby zastąpił Ci duży
    > pendrive i to czy możesz go w tej roli użyć czy nie jest ogólnie
    > małoistotne...

    I z tego tez powodu uznales za stosowne zareklamowac tej malo istotnej
    mozliwosci jajfone. Typowe pszemolenie.

  • 42. Data: 2012-03-26 13:57:59
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-25 17:33, Waldek Godel pisze:
    > Warto, zdecydowanie. Kawał historii. I to dosyć realnie opisanej. Fajnie
    > widać, jak bez ludzi, których pomysły mógłby przedstawić jako swoje i tak
    > sprzedać marnie by skończył.

    Też czytałem. Lekkim językiem to napisane, w sam raz dla ludzi
    posiadających w głowie "emejzing" zamiast mózgu;) Ano właśnie: nie ma
    nic o "emejzingu" Nie pada chyba ani raz jeden to słowa. Za to autor
    bardzo lubi słowo "cherubinek" Zauważyłeś?

    > Np. jakby Wozniak nie zrobił od zera Apple I i Apple II to Dżobs
    > najprawdopodbniej skończyłby jak menel-narkoman pod mostem.

    Nawet z pomocą Wozniaka mogło się to tak skończyć. Ale podziwiam
    Wozniaka - wytrzymać z taką pustą pałą tyle czasu to naprawdę trzeba
    mieć nerwy.

    > Gdyby tylko w Apple był człowiek z talentem marketingowym Dżobsa, ale bez
    > jego bucowatości i zarozumiałości, to świat prawdopodobnie wyglądałby dziś
    > inaczej. I prawdopodobnie lepiej.

    Dżobs powinien się zająć tylko marketingiem i robieniem z siebie pajaca,
    czyli to na czym znał się najlepiej. A projektowanie urządzeń powinien
    pozostawić ludziom, którzy się na tym znają.

    Ciężko żyje się z takimi cechami charakteru jakie posiadał Dżobs, ale
    prowadzenie jakiejkolwiek firmy powinno być całkowicie zabronione przy
    takim charakterze.

  • 43. Data: 2012-03-27 06:23:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > Warto, zdecydowanie. Kawał historii. I to dosyć realnie opisanej.

    W jaki sposób Ty możesz ocenić realizm? Żyłeś może z Jobsem w Kalifornii?

    > Albo pałając nienawiścią do Scully'ego który wyrzucił go z Apple, ubił
    > Newtona, który z inspiracji Scully'ego został stworzony. A Newton to był
    > najgenialniejszy produkt tej firmy, tylko, że o 20 lat za wcześnie.

    No to trochę mieszasz się w zeznaniach... To dobrze że ubił produkt
    który nie był na czasie i nie trafił w potrzeby rynku czy niedobrze?
    Bo niby krytykujesz a wyliczasz zasługę że nie wpakował się w produkt
    który nie trafiał w rynek.

    > Gdyby tylko w Apple był człowiek z talentem marketingowym Dżobsa, ale bez
    > jego bucowatości i zarozumiałości, to świat prawdopodobnie wyglądałby dziś
    > inaczej. I prawdopodobnie lepiej.

    Ty to musisz mieć kompleksy...

  • 44. Data: 2012-03-27 06:28:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no widzisz nie wiesz a twórcy wiedzą :) poszukaj sobie...

    Twoim zdaniem dyskusja na grupie dyskusyjnej polegać ma na "poszukaj sobie"?
    Może byś tak stanął murem za swoimi własnymi słowami, co? Albo bajek nie
    pisał...

    > no pewnie przeciecz i tak rząd wie wszystko...
    >
    > przynajmniej wiem jaki jest poziom widzy o komputerach użytkowniku jabłek.

    Cierpisz na paranoję... Naprawdę nikt nie ma ochoty wchodzić na Twoje wifi.

  • 45. Data: 2012-03-27 06:30:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> wrote in message
    > Ciężko żyje się z takimi cechami charakteru jakie posiadał Dżobs, ale
    > prowadzenie jakiejkolwiek firmy powinno być całkowicie zabronione
    > przy takim charakterze.
    > --

    Chcesz zabraniać ludziom prowadzenia firm na podstawie swojej
    oceny ich charakteru a narzekasz że Polska to kraj totalitarny?
    Dziwna niekonsekwencja... :-)

  • 46. Data: 2012-03-27 07:06:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > Albo bajek nie pisał...

    > Cierpisz na paranoję... Naprawdę nikt nie ma ochoty wchodzić na Twoje

    są całe stada takich co chcą, zaczynając od tych co chcą coś anonimowo
    wysłąć lub sciągnąć, idac przez tych co chcą coś ci zainstalować w kompach a
    kończąc na nudzących sie gówniarzach których jara hackowanie cudzych
    komputerów.

  • 47. Data: 2012-03-27 09:30:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W jaki sposób Ty możesz ocenić realizm? Żyłeś może z Jobsem w Kalifornii?

    To sie nazywa oddanie influencera.

  • 48. Data: 2012-03-27 14:24:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 06:30, Pszemol pisze:
    > Chcesz zabraniać ludziom prowadzenia firm na podstawie swojej
    > oceny ich charakteru a narzekasz że Polska to kraj totalitarny?
    > Dziwna niekonsekwencja... :-)

    Czytałeś mój post? Jeśli tylko przeszedłeś wzrokiem przez litery, a nie
    przeczytałeś ze zrozumieniem to zrób to i dopiero wtedy odpowiadaj. Czy
    ja gdzieś napisałem, że to ja chcę robić?
    Wyraziłem zażenowanie, że WIELKI Stif z nadgryzionym jabłkiem zamiast
    mózgu poniżał ludzi z powodu słabości swojego charakteru i dla samego
    tylko kaprysu mieszał ich z błotem, jak wynika z książki o której
    rozmawiamy.
    Taki człowiek nie powinien prowadzić firmy z powodów czysto zdrowo -
    rozsądkowych, ale ja nie miałem zamiaru niczego mu zabraniać.
    Łapiesz tę subtelną różnicę?

  • 49. Data: 2012-03-27 14:34:24
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 06:23, Pszemol pisze:
> [...]
    > który nie był na czasie i nie trafił w potrzeby rynku czy niedobrze?
    > Bo niby krytykujesz a wyliczasz zasługę że nie wpakował się w produkt

    Takie rzeczy tylko wśród jabczanych baranów ostro strzyżonych. Pewnie
    wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt ( opisany w tej książce
    kilkakrotnie! ) Stif uwalał swoje własne wynalazki, wyniki kontaktów
    lepszą jaźnią i po bezpośrednim połączeniu z "emejzingiem" Przykład:
    Apple II > Apple Lisa. Apple II odniósł sukces rynkowy i został przez
    jabczanego uwalony w najbardziej odrażający sposób - typowy dla wielkich
    korporacji, których Stivi tak bardzo się przecież brzydził.

  • 50. Data: 2012-03-27 15:50:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>