eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Vodafone Espana Sprawdzenie jaki się ma numer, oraz dzwonienie za darmo, lub bardzo tanio pod wybrany nr w sieci po doładowaniu za 5 EUR Ktoś wie???

  • 1. Data: 2012-03-21 13:55:20
    Temat: Vodafone Espana Sprawdzenie jaki się ma numer, oraz dzwonienie za darmo, lub bardzo tanio pod wybrany nr w sieci po doładowaniu za 5 EUR Ktoś wie???
    Od: Ślepy Podróżnik <s...@g...pl>

    Cześć.

    Języka nie znam praktycznie wcale, więc odpada grzebanie w sieci.

    Nie pamiętam jaki Mam nr, a chciałbym to wiedzieć, aby go doładować, po
    przylocie do Hiszpanii.
    Dwa czy ktoś się orientuje odnośnie jakiejś taryfy lub pakietu, do
    wykorzystania w celu dzwonienia do wybranej osoby w sieci po doładowaniu
    konta za 5 euro?
    Potrzebuję to na nie dłużej niż weekend.

    Z góry dzięki za konkretne odpowiedzi.

    --
    Ślepy Podróżnik

  • 2. Data: 2012-03-21 14:56:18
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 21.03.2012 13:55, Ślepy Podróżnik pisze:
> [...]
    > konta za 5 euro?
    > Potrzebuję to na nie dłużej niż weekend.

    jak nikt Ci nie poda gotowego rozwiązania, możesz skorzystać z Voipa.
    Tzn Tam gdzie wylądujesz z komórki będziesz dzwonił na stacjonarny, a
    dalej Voipem poleci to na czyjąś komórkę. w polsce kosztuje to ok 20
    groszy + rozmowa lokalna która najczęsicej jest za darmo

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-21 15:22:27
    Od: W <w...@w...pl>

    Ślepy Podróżnik wystukał, co następuje:

> [...]
    > konta za 5 euro?
    > Potrzebuję to na nie dłużej niż weekend.

    Jakbyś jeszcze napisał w jakiej sieci... ;)

  • 4. Data: 2012-03-21 17:03:37
    Od: Ślepy Podróżnik <s...@g...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    Jest w temacie, ale może jakoś mało czytelnie.
    Hiszpański vodafone...news:XnsA01D9C39B6265wuathome@at.home...

  • 5. Data: 2012-03-21 17:57:56
    Od: W <w...@w...pl>

    Ślepy Podróżnik wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jest w temacie, ale może jakoś mało czytelnie.
    > Hiszpański vodafone...

    później doczytałem, od razu cancel poszedł ale chyba nie doszedł ;)

    spróbuj *#100#