  • Data: 2012-07-09 16:08:53
    Temat: Re: Ada 2012 Rationale
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Jul 2012 14:48:43 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Z punktu widzenia managera Ada stanowi niepotrzebny koszt (bo trudniej znaleźć ludzi
    do tego, więc pewnie trzeba będzie szkolić tych, którzy umieją już coś innego) i
    ryzyko (bo trudniej znaleźć ludzi, którzy zastąpią programistę Ady).

    No wlasnie. I to nie ejs tjedyny problem z Ada.

    >Weź przestań, bo nie na temat.
    >
    >Chociaż... co jest złego z Javą? Z punktu widzenia geeka nie ma to znaczenia, bo
    geeków i tak nikt nie słucha, ale z punktu widzenia managera problem z Javą jest
    fundamentalny - w tej chwili chyba już nikt nie rozumie o co chodzi Oraclowi w
    procesie z Googlem.

    Problemu nie ma, bo proces idzie o to samo co z Microsoftem - Google
    pozmienial to i owo w Javie chodzacej pod Androidem. Z punktu widzenia
    firmy uzywajacej "normalnej" Javy sprawa jest nie warta spluneicia.

    >Tak konkretnie - która biblioteka Cię interesuje?

    Mnie konkretnei zadna, ale hipotetycznie - FICO/Xpress-MP, IBM/CPLEX,
    IBM/ILOG i Gurobi.

    A.L.