  • Data: 2012-07-09 17:03:22
    Temat: Re: Ada 2012 Rationale
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Jul 2012 07:22:12 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Nie mam pojęcia, ale ja bym zauważył, że Google użył Javy w sposób, który wydawał im
    się zgodny z licencją i mieli o to kosztowny proces.

    >Nie może. Ale kazał retroaktywnie płacić Googlowi - oka

    >zało się, że nie mógł kazać, ale zanim się tak okazało, to Google poniósł koszty.
    Pytanie, czy Java jest bezpiecznym wyborem - nie technicznie, tylko politycznie.
    Pytanie powiązane jest też takie, czy Java będzie dalej rozwijana na takich
    warunkach, jak do tej pory. Tego nikt nie wie.

    Java na Adroidzie (i byc moze sam Android) nei sa bezpieczne. Ale Java
    jako taka jest bezpieczna.

    >No to świetnie! Można więc wziąć pęczek takich pro
    pęczki - można przynajmniej mieć nadzieję, że jakieś tam podstawy, algorytmy, wzorce
    projektowe, itd. mają już opanowane a to bardzo dobra podstawa do nauki nowego
    języka.

    Fajnie. A kto za to zaplaci i dlaczego mialby placic, i jakie beda
    ogolne koszta przeniesienia sie na Ade? I ile firma zaoszczedzi na
    tym?

    >Hint: wybór technologii ma zwykle konsekwencje dłuższe, niż zatrudnienie pracownika,
    zwłaszcza w naszej branży.

    Niestety, koszy pracownika decyduje o wszystkim. Prawdopodobnie
    "branza" Kolegoi jest inna niz moja

    A.L.