-
Data: 2011-08-18 15:09:56
Temat: Re: Ad Blue
Od: Jerry <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Napisałeś to w dwóch kolejnych zdaniach nie dając w żaden sposób znać, że
> skaczesz z jednej płytkiej myśli na drugą
Rozumiem, że taki mocny umysł jak Twój potrzebuje metainformacji przy
każdym zdaniu, aby zrozumieć jego treść. Nawet jeżeli pisane jest
prostym stylem języka polskiego, który wydaje się być Twoim językiem
podstawowym. Mogę się oczywiście mylić, jeżeli prawidłowy zapis
Twojego nazwiska to Gödel...
> kolejny trzeci rodzaj prawdy.
> Mocznik nie ma ŻADNEGO wpływu na spalanie.
Nie napisałem, że sam mocznik, ale Ad Blue - tu oczywiście potrzebne
jest wyjaśnienie ogólnego stwierdzenia - instalacji tych nie montuje
się do Ikarusów 260, tylko do nowoczesnych jednostek napędowych, w
których poczyniono zmiany konstrukcyjne mające na celu spełnienie
kolejnych norm Euro. Silniki z tymi instalacjami zapewniają (zdaniem
producentów, ale można to zapewne także poprzeć praktyką przy
właściwym operowaniu samochodem) kilkuprocentową redukcję spalania.
Jeżeli dzięki temu na średniej trasie TIR spali kilkadziesiąt litrów
oleju napędowego mniej to będę bardzo rad.
> Najpopularniejszą polską "artystką" jest Doda, najpopularniejszym
> samochodem jest Skoda, a najpopularniejszym samochodem marzeń
> dziesięcioletnia Buma. Tak, w taką popularność pytanie o FAP wpisuje się
> najlepiej.
> Dołóż do tego jeszcze kolejne urban legend - wysokie koszta eksploatacji
> diesla i konieczność wymiany FAP co 20 kkm.
Wiesz - ja nie jeżdżę dieslem, ale znaczna część mojej rodziny i
znajomych - owszem. Jeżeli jedna czy druga osoba ma awarię FAP
(pierwsza po kilkunastu tysiącach, druga po ok. 30 tysiącach) to zdaje
się to potwierdzać istnienie problemu. Jeżeli do tego mechanik mówi,
że "teraz to nie bo gwarancja, ale potem to niech pan to w cholerę
usunie! większość naszych klientów tak robi" to brzmi to także, jak
potwierdzenie istnienia pewnego zjawiska. Mechanik może słucha Dody i
być może jeździ Octavią... Tego nie wiem. Znam problem z własnego
podwórka :)
Do tego przeczytaj jak problem FAP przedstawia google:
http://www.google.pl/search?client=opera&rls=en&q=re
generacja+fap&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&chann
el=suggest#sclient=psy&hl=pl&safe=off&client=opera&r
ls=en&channel=suggest&source=hp&q=naprawa+fap&aq=f&a
qi=g1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fd5dd
ab296875109&biw=1223&bih=1321
Naprawa/usunięcie, naprawa/usunięcie, usunięcie, mam problem,
usunięcie, bla bla bla... Skoro istnieje taka podaż usług to znaczy,
że i popyt na nie jest spory.
Awarie i kosztowne naprawy diesli także zdarzały się wśród znajomych
posiadających te mityczne TeDeIki czy TDCI. Dziękuję, nie skorzystam.
Są tak samo fajne jak sprzęgło w Subaru Boxer Diesel ;) Tzn. dla
ścisłości (bo pewnie znów nie zrozumiesz o co mi chodzi) - wiem, że są
turbo diesle, które jeżdżą bez problemów przez 400000 km. Zapewne jest
ich nawet większość. Nie grzeszą kulturą pracy, śmierdzą i dymią, ale
jeżdżą. Jednak mając określoną grupę znajomych, z których połowa używa
silników diesla, a druga połowa benzyniaków - to ta pierwsza połowa
częściej miewa kosztowne awarie związane z silnikiem i jego osprzętem.
Nie mam niestety dostępu do danych statystycznych, które mogłyby
potwierdzić moje przypuszczenia. Żałuję bo wydaje mi się, że ta mała
grupa statystyczna oddaje w dużym stopniu sytuację na rynku silników.
> Będziesz wtedy już prezentował
> komplet poglądów wioskowego głupka. I nawet to, że nie potrafiszy
> kulturalnie przyciąć cytatu z wycięciem stopki jak nakazuje netykieta nie
> będzie już tak bardzo raziło.
Będę się starał dorównać Tobie, tylko nie wiem czy poziom bufona i
"inteligenta", który nie sili się na zrozumienie zdania, ale przykłada
ogromną wagę do netykiety, jest moim docelowym poziomem... Obawiam
się, że nie. Wolę levelować postać w innym kierunku.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.11 15:17 Jerry
- 18.08.11 15:21 Waldek Godel
- 18.08.11 15:24 Waldek Godel
- 18.08.11 15:54 Jerry
- 19.08.11 13:48 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=