  • Data: 2011-08-18 15:21:26
    Temat: Re: Ad Blue
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 06:09:56 -0700 (PDT), Jerry napisał(a):

    > Nie napisałem, że sam mocznik, ale Ad Blue - tu oczywiście potrzebne

    zieeeeew... naprawdę, przestań się ośmieszać już, dobrze?
    AdBlue to mocznik plus woda plus barwnik:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Adblue

    > kolejnych norm Euro. Silniki z tymi instalacjami zapewniają (zdaniem
    > producentów, ale można to zapewne także poprzeć praktyką przy
    > właściwym operowaniu samochodem) kilkuprocentową redukcję spalania.

    Te same silniki bez tych instalacji zapewniłyby kilkunastoprocentową
    redukcję spalania, bo nie byłyby stłumione kolejnymi filtrami.
    Naprawdę, czy jeżeli już musisz robić z siebie idotę, to musisz koniecznie
    tutaj?

    > Jeżeli dzięki temu na średniej trasie TIR spali kilkadziesiąt litrów
    > oleju napędowego mniej to będę bardzo rad.

    spali więcej a nie mniej

    > Wiesz - ja nie jeżdżę dieslem, ale znaczna część mojej rodziny i
    > znajomych - owszem. Jeżeli jedna czy druga osoba ma awarię FAP
    > (pierwsza po kilkunastu tysiącach, druga po ok. 30 tysiącach) to zdaje
    > się to potwierdzać istnienie problemu. Jeżeli do tego mechanik mówi,

    Aha.. a żona po przecedzeniu zupy miała awarię sitka i trzeba było wymienić
    na nowe>

    > że "teraz to nie bo gwarancja, ale potem to niech pan to w cholerę
    > usunie! większość naszych klientów tak robi" to brzmi to także, jak
    > potwierdzenie istnienia pewnego zjawiska. Mechanik może słucha Dody i
    > być może jeździ Octavią... Tego nie wiem. Znam problem z własnego
    > podwórka :)

    Znasz.... <ROTFL!!!!>

    > http://www.google.pl/search?client=opera&rls=en&q=re
    generacja+fap&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&chann
    el=suggest#sclient=psy&hl=pl&safe=off&client=opera&r
    ls=en&channel=suggest&source=hp&q=naprawa+fap&aq=f&a
    qi=g1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fd5dd
    ab296875109&biw=1223&bih=1321

    > Naprawa/usunięcie, naprawa/usunięcie, usunięcie, mam problem,
    > usunięcie, bla bla bla... Skoro istnieje taka podaż usług to znaczy,
    > że i popyt na nie jest spory.

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=m
    agnetyzery+cena&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&cha
    nnel=suggest
    no to w świecie Jerrego jest dowód, że magnetyzery działają!!!!

    Na alledrogo jest conajmniej kilkadziesiąt aukcji z opornikami tuningowymi
    zwiększającymi moc o 30% czy też kondensatorami w ładnej obudowie do
    gniazda zapalniczki. Pewnie to też jest dowód, że to działa, skoro istnieje
    podaż, to jest popyt i to spory.

    > Będę się starał dorównać Tobie, tylko nie wiem czy poziom bufona i
    > "inteligenta", który nie sili się na zrozumienie zdania, ale przykłada
    > ogromną wagę do netykiety, jest moim docelowym poziomem... Obawiam
    > się, że nie. Wolę levelować postać w innym kierunku.

    Jak kiedyś, w przyszłości, wymęczysz z siebie zdanie mające jakiś sens, to
    obiecuję, że dołożę wszelkich starań, żeby je zrozumieć.
    Na razie jednak idź się doucz, będzie mniejsza żenada.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.