  • 1. Data: 2010-01-31 17:50:47
    Temat: ANSCD 2010-01-31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Kolejne dzielo z serii :)

    Tym razem zatytulowane, zeby wykluczyc bledna interpretacje ;)

    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/ANSCD%202010-01-31.
    jpg

  • 2. Data: 2010-02-01 09:55:20
    Temat: Re: ANSCD 2010-01-31
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 31 Jan 2010 18:50:47 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Kolejne dzielo z serii :)
    >
    >Tym razem zatytulowane, zeby wykluczyc bledna interpretacje ;)
    >
    >http://www.skanowanie.com.pl/tmp/ANSCD%202010-01-31
    .jpg

    Napławdę ;)
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Jupit
    er_from_Voyager_1.jpg&filetimestamp=20041110181854
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 3. Data: 2010-02-01 09:57:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    jpg
    > Napławdę ;)
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Jupit
    er_from_Voyager_1.jpg&
    > filetimestamp=20041110181854

    Wydalo sie ;)

  • 4. Data: 2010-02-01 13:12:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 1 Feb 2010 10:57:25 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    Dobra dobra, ale Twoje ostatnie zdjęcia przypominają mi efekty
    specjalne z Odysei Kubricka, tam też obrazki były ciekawe. I stąd
    pytanie - to są jakieś ,,duże'' obiekty, czy coś tam ,,wypatrzone,, na
    co normalnie nie zwraca się uwagi?

  • 5. Data: 2010-02-01 13:21:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > specjalne z Odysei Kubricka, tam też obrazki były ciekawe. I stąd
    > pytanie - to są jakieś ,,duże'' obiekty, czy coś tam ,,wypatrzone,, na

    To drugie :) Wypatrywanie sprawia mi przyjemnosc ;)

  • 6. Data: 2010-02-01 21:41:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    A możesz jeszcze zdradzić co to było?

  • 7. Data: 2010-02-02 07:17:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A możesz jeszcze zdradzić co to było?

    Za jakis czas, gdy bede mial wiecej gotowych fotek :)

  • 8. Data: 2010-02-02 20:32:18
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:8kiem5lqj8j0pg416pfj09irat8l589vqq@4ax.com...
    >

    > Za jakis czas, gdy bede mial wiecej gotowych fotek :)

    Czy to książka/papier?

  • 9. Data: 2010-02-03 01:15:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 01 of Feb 2010 22:41, Grzegorz Krukowski wrote:

    > A możesz jeszcze zdradzić co to było?

    Wygląda jak fornir (sztuczny?) na meblach kuchennych z Ikei.

    --
    nb

  • 10. Data: 2010-02-03 06:38:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>