  • 1. Data: 2010-01-31 21:29:09
    Temat: Polećcie jakiś dobry plecak foto.
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    Witam.
    Szukam dobrego,dwukomorowego plecaka na sprzęt.Musze tam zmieścić Nikona
    D5000 z ob.18-105 + 70-300 mm +lampa i pierdółki.Dwukomorowy, ponieważ
    często chodzę z dzieciakami i stale potrzebne są jakieś rzeczy i
    przekąski.Użytkowany będzie głównie w mieście, ale czasem wybieram sie
    też w teren, dlatego wymagana jest jak największa odporność na warunki
    atmosferyczne.Miło by było gdyby dało się podczepić statyw, ale nie jest
    to warunek niezbędny.Budżet do 300 zł.
    Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spełni te wymagania?Nie
    jestem pewien czy jest dwukomorowy?
    Zawracam Wam głowy ponieważ w Białymstoku nie ma możliwości obejrzenia
    jakiegokolwiek plecaka i muszę bazować tylko na zdjęciach i opiniach z netu.
    Z góry dziekuję.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-31 21:34:43
    Temat: Re: Polećcie jakiś dobry plecak foto.
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-31 22:29, Wreith wrote:
> [...]
    > Zawracam Wam głowy ponieważ w Białymstoku nie ma możliwości obejrzenia
    > jakiegokolwiek plecaka i muszę bazować tylko na zdjęciach i opiniach z

    Mam i polecam lowepro fastpacka - w zależności od wymagań mniejszy lub
    większy. Tak jak chcesz - dwukomorowy z szybkim dostępem + jakieś
    kieszonki na karty czy inne bajerki i laptopa.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-01-31 22:07:19
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Mam i polecam lowepro fastpacka - w zależności od wymagań mniejszy lub
    > większy. Tak jak chcesz - dwukomorowy z szybkim dostępem + jakieś
    > kieszonki na karty czy inne bajerki i laptopa.

    To inny model który rozważam.A nie ma w nim problemów z przemakaniem?
    Pozdrawiam.W

  • 4. Data: 2010-02-01 00:30:49
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Kata 3n10 do 3n30

  • 5. Data: 2010-02-01 00:42:16
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-31 23:07, Wreith wrote:
    > To inny model który rozważam.A nie ma w nim problemów z przemakaniem?

    Jest bardzo solidnie zrobiony i ma przeciw zamakaniu ochronę, ale nie
    jakąś bardzo szczególną, nie dają np. na niego pokrowca na całość. Mi
    jeszcze nie przemókł, ale też pływać to w nim nie pływałem na deszczu :)

    Ogólnie zaletą tego plecaka jest szybki dostęp do sprzętu, to naprawdę
    działa :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2010-02-01 07:28:09
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spełni te wymagania?Nie
    > jestem pewien czy jest dwukomorowy?

    IMO spełni.
    U góry jest osobna część zamykana zamkiem,
    wejdą tam kanapki i mała butelka z wodą.
    Ja sobie taki plecak chwalę bardzo.
    P.

  • 7. Data: 2010-02-01 10:27:52
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Jan 31, 9:29 pm, Wreith <w...@w...pl> wrote:
    > Witam.
    > Szukam dobrego,dwukomorowego plecaka na sprz t. (...)

    Przerabialem temat niedawno, kolejny raz - mialem Lowepro Fastpack 350
    potem Primus AW, a skonczylem (chyba wreszcie na dluzej!) na dosc
    niszowym produkcie dla narciarzy-fotografow: Burton Zoom Pack 28L (lub
    30L - nie pamietam ktory). Bardzo pojemny, solidny, nieprzemakajacy,
    do tego lekki, mozna wyjac wewn. komore ze sprzetem, ktora dziala jako
    torba na ramie, sam plecak moze byc uzywany osobno. Miesci spokojnie 2
    body, kilka szkiel, rowniez dluzszych, laptop 15.4" i nadal ma sporo
    miejsca na nadprogramowe graty (ciuchy, zarcie). Wygodniejszy i
    stabilniejszy niz Lowepro ktore mialem - dla mnie byly troche zbyt
    sztywne i krepujace ruchy. Polecam.

    Nowe modele sa drogie, ale z poprzedniego sezonu mozna trafic na ebayu
    za ok 60GBP.

    To jest dokladnie moj model: http://www.youtube.com/watch?v=AIrhEQZkKMU,
    tu jakies recenzje podobnych modeli:
    http://www.cambags.com/canon/300d_10_20d/backpacks/b
    urton_ak29l_zoom_pack_frames.htm,
    http://www.cambags.com/canon/1d/backpack/burton_28L_
    zoom_pack_frames.htm

    P.

  • 8. Data: 2010-02-01 13:51:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 31 Jan 2010 22:29:09 +0100, Wreith wrote:
> [...]
    > to warunek niezbędny.Budżet do 300 zł.
    > Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spełni te wymagania?Nie

    Slingshoty maja druga ,,komorke'', ot taka wieksza kieszen. ZTCP do tej
    gory od Slingshota 200 nie wlozysz na spokojnie puszki piwa.
    I jednak, na dluzsza mete targanie paru kg na jednym ramieniu jest
    niewygodne (dlatego moim zdaniem slingshot 200 jest najwiekszym
    rozsadnym plecakiem tego typu).

    Ja kiedys w ramach takich jak Twoje zalozen mialem Oriona, ale widze ze
    juz takiego nie produkuja, a na dzis calkiem fajnym wyborem sa
    Fastpacki. Rozmiar konkretny to juz bys sobie musial jednak gdzies
    przymierzyc, ja moge powiedziec, ze amatorskie lustro i 2 szkla powinny
    sie w 200 zmiescic, pytanie czy gora Ci wystarczy gorna komora?
    Fastpack nie jest niestety AW, wiec kapote ew bys sobie musial jakos
    inaczej skombinowac.

    HTH
    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2010-02-01 13:52:13
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 31 Sty, 22:29, Wreith <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > cz sto chodz z dzieciakami i stale potrzebne s jakie rzeczy i
    > przek ski.U ytkowany b dzie g wnie w mie cie, ale czasem wybieram sie
    > te w teren, dlatego wymagana jest jak najwi ksza odporno na warunki
    > atmosferyczne.Mi o by by o gdyby da o si podczepi statyw, ale nie jest
    > to warunek niezb dny.Bud et do 300 z .
    >   Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spe ni te wymagania?Nie
    > jestem pewien czy jest dwukomorowy?
    >   Zawracam Wam g owy poniewa w Bia ymstoku nie ma mo liwo ci obejrzenia
    > jakiegokolwiek plecaka i musz bazowa tylko na zdj ciach i opiniach z netu.

    A jak chodzisz z dzieciakami na spacer to musisz zabierać ze sobą
    wszystkie graty i zabawki?

    Też tak myślałem jak kupiłem pierwszą lustrzankę, ale po kilku
    spacerach i wypadach przestałem zabierać plecak z klamotami. Bo i tak
    robiłem fotki tym obiektywem co go w domu na body założyłem, a
    pozostałe leżały sobie spokojnie w plecaku i wgniatały mnie z całym
    innym tałatajstwem w glebę.

    Teraz zabieram body z jednym szkiełkiem i styknie. I tak jest za dużo
    do noszenia. Przecież raz możesz zabrać jeden obiektyw, a innym razem
    drugi. A po pewnym czasie i tak będziesz zabierał najczęściej ten swój
    ulubiony, którym robisz większość fotek.

    Plecak jest dobrym rozwiązaniem na zapakowanie i transport sporej
    ilości klamotów np. na wakacje, czy dalszy wypad. Ale na miejscu i tak
    obowiązkowe przepakowanie w coś mniejszego.

    A po kilku latach dzwigania klamotów i tak staniesz się użytkownikiem
    systemy m4/3 czy cuś w tym stylu ....

  • 10. Data: 2010-02-01 17:00:05
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Slingshoty maja druga ,,komorke'', ot taka wieksza kieszen. ZTCP do tej
    > gory od Slingshota 200 nie wlozysz na spokojnie puszki piwa.

    do 200 spokojnie włoży,
    oto zdjęcie mojego, zostaje sporo luzu dla puszki, jak widać,
    http://img13.imageshack.us/img13/639/g201592.jpg

    wejdą jeszcze okulary i kanapki
    a kieszonce w drugiej komorze - jeszcze jakieś filtry i ściereczka

    P.