  • 1. Data: 2010-02-01 12:14:11
    Temat: Re: Polećcie jakiś dobry plecak foto.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Jan., 22:29, Wreith <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > cz sto chodz z dzieciakami i stale potrzebne s jakie rzeczy i
    > przek ski.U ytkowany b dzie g wnie w mie cie, ale czasem wybieram sie
    > te w teren, dlatego wymagana jest jak najwi ksza odporno na warunki
    > atmosferyczne.Mi o by by o gdyby da o si podczepi statyw, ale nie jest
    > to warunek niezb dny.Bud et do 300 z .
    >   Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spe ni te wymagania?Nie
    > jestem pewien czy jest dwukomorowy?
    >   Zawracam Wam g owy poniewa w Bia ymstoku nie ma mo liwo ci obejrzenia
    > jakiegokolwiek plecaka i musz bazowa tylko na zdj ciach i opiniach z netu.

    wez ew pod uwage jedno rozwiazanie jeszcze.
    u mnie plecak na dwoch szelkach nigdy sie nie sprawdzil - chyba ze
    jade na rowerze , co ze sprzetem zdarza mi sie raz na 2 lata.

    Moze taki plecak na jednym pasku przeciagniety przez cialo w poprzek -
    cos jak tasma z nabojami do CKM jak nosili na sobie rewolucjonisci
    radzieccy , albo i meksykanscy :-)

    nie mam nic przeciwko plecakowi na dwoch paskach poza jednym - jesli
    masz wyjac z tego aparat w czasie marszu to sie odechciewa. A jesli
    wyjmiesz to albo motyw juz zniknal , albo musisz gonic pozostalych
    towarzyszy - na ogol nie chca tak dlugo czekac.

  • 2. Data: 2010-02-01 12:31:16
    Od: "Roman Cierlica" <r...@g...pl>

    Ten Lovepro SlingShot 200 ma jedno ramię przekręcasz go tak jak karabin
    jeśli możesz weź sobie 300 mam 200 aparat z gripem 4 0biektywy i trochę ciasnawo
    lampa na pewno się jeszcze zmieści ale ja już nie mam małych dzieci.Pzdr

  • 3. Data: 2010-02-01 12:40:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Feb., 13:31, "Roman Cierlica" <r...@g...pl> wrote:
    > Ten Lovepro SlingShot 200 ma jedno rami przekr casz go tak jak karabin
    > je li mo esz we sobie 300 mam 200 aparat z gripem 4 0biektywy i troch ciasnawo
    > lampa na pewno si jeszcze zmie ci ale ja ju nie mam ma ych dzieci.Pzdr
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    podoba mi sie
    czegos takiego szukam wlasnie.
    masz go moze ? - chodzi mi o wymiary wewnetrzne glownej komory.
    na opisach podaja tylko zewnetrzne.

  • 4. Data: 2010-02-01 20:54:12
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Roman Cierlica napisał
    > Ten Lovepro SlingShot 200 ma jedno ramię przekręcasz go tak jak karabin
    > jeśli możesz weź sobie 300 mam 200 aparat z gripem 4 0biektywy i trochę
    > ciasnawo lampa na pewno się jeszcze zmieści

    Wiekszy niż 200 jest zbędny. Plecak z jednym paskiem jest dobry, jeśli
    zabiera sie najwyżej jeden dodatkowy obiektyw. Albo na bardzo krótko ładunek
    wiekszy, ja przynajmniej tak uważam. Na dłuższe łażenie z wiekszą ilością
    sprzętu muszą być dwa paski.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl