  • 1. Data: 2010-02-01 09:07:54
    Temat: Nowe wynalzki z Chin
    Od: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl>

    Co o tym sądzicie:
    http://szyongnuo.en.alibaba.com
    http://www.allegro.pl/item903560941_lampa_i_ttl_do_n
    ikon_d40_d90_d5000.html
    ?

    Pzdr, Sławek

  • 2. Data: 2010-02-01 12:06:19
    Temat: Re: Nowe wynalzki z Chin
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Ten plastik wyglada dosc krucho.

    p, zul

  • 3. Data: 2010-02-01 13:25:41
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hk66am$r9a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Co o tym sądzicie:
    > http://szyongnuo.en.alibaba.com
    > http://www.allegro.pl/item903560941_lampa_i_ttl_do_n
    ikon_d40_d90_d5000.html
    > ?

    Lampa jak lampa, ale czy ktoś w Polsce sprzedaje to:
    http://www.alibaba.com/product-gs/266543589/YONGNUO.
    html ? I za ile, bo
    nikonowski oryginał chodzi za ponad 8 stówek...

    zdrówka, PW

  • 4. Data: 2010-02-01 13:35:37
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > nikonowski oryginał chodzi za ponad 8 stówek...

    Czyli odpowiednik firmy YONGNUO nie powinien przekroczyć 80 zł na allegro.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2010-02-01 17:03:52
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli odpowiednik firmy YONGNUO nie powinien przekroczyć 80 zł na allegro.

    O ile z lampą mocno bym sie zastanawiał nad zakupem, o tyle ten GPS wezmę w
    ciemno, tylko niech ktoś go zacznie dystrybuować :)

    zdrówka, PW

  • 6. Data: 2010-02-01 17:21:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > O ile z lampą mocno bym sie zastanawiał nad zakupem, o tyle ten GPS
    > wezmę w ciemno, tylko niech ktoś go zacznie dystrybuować :)

    Ciekawe czy zrobia wersje kompatybilna z "czymkolwiek".

    W sumie zasilanie moze byc wbudowane, a "klik" z gniazda lampy...

  • 7. Data: 2010-02-01 18:10:21
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Co o tym sądzicie:
    > http://szyongnuo.en.alibaba.com
    > http://www.allegro.pl/item903560941_lampa_i_ttl_do_n
    ikon_d40_d90_d5000.html
    > ?
    Chiny ostro pra do przodu w produkcji i ekonomice. Szczegolow niedoczytalem, ale
    na pewno wkrotce Chiny stana sie, obok Japonii, potega w produkcji foto.

  • 8. Data: 2010-02-01 20:15:44
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe czy zrobia wersje kompatybilna z "czymkolwiek".
    >
    > W sumie zasilanie moze byc wbudowane, a "klik" z gniazda lampy...

    Tu chyba chodzi o dane wysyłane do aparatu przez złacze, albo dedykowane,
    albo USB. A taki uniwersalny GPS robi Sony, tylko klik trzeba wykonać samemu
    :) Potem soft zgrywa dane czasowe z GPS z danymi z EXIF-a i przypisuje
    pozycje do fotek. Nie wiem tylko, czy ten soft nie uznaje wyłącznie fotek
    robionych soniakami i na innych platformach trzeba dłubać ręcznie.

    zdrówka, PW

  • 9. Data: 2010-02-01 20:26:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-01 18:03:52 +0100, "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> said:

    > O ile z lampą mocno bym sie zastanawiał nad zakupem, o tyle ten GPS wezmę w
    > ciemno, tylko niech ktoś go zacznie dystrybuować :)

    Szukaj na ebayu. jeżeli cena będzie zgodna ze spodziewaną, nasze
    kochane państwo nie zdoi z Ciebie nic.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-01 20:29:24
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

> [...]

    > pozycje do fotek. Nie wiem tylko, czy ten soft nie uznaje wyłącznie fotek
    > robionych soniakami i na innych platformach trzeba dłubać ręcznie.

    A po co w ogole ten klik jeśli go trzeba ręcznie robić? Za pomocą darmowego
    oprogramowania dostępnego w sieci (linka nie pamietam, ale był kilkakrotnie
    podawany - na tej grupie lub pl.rec.gps) można skojarzyc dane z exifa z
    zapisem śladu z dowolnego odbiornika gps umożliwiajacego zgranie zapisanego
    śladu do komputera (a niemal każdy gps to umożliwia).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)